Even voorstellen!

Hallo!

Ik ben Sinitta, 21 jaar oud.
Volgend jaar juni heb ik als het goed is mijn SPH papiertje.
Voordat ik aan mijn master begin, zou ik graag een jaar rondreizen in Canada/Alaska.
Gezien ik ook maar een arme student ben, zou ik hier graag ook willen werken.
Nou zijn er organisaties die een Work & Study programma aanbieden, maar de kosten kunnen wel oplopen tot €12.000.
Zoveel geld heb ik dus niet, dus als iemand tips heeft, graag!
Ik heb gekeken naar naar Au pair functies, maar dit werd mij afgeraden door vrienden die dit ook hebben gedaan.

Verder heb ik in het kader van een Erasmus uitwisseling een half jaar in Finland gewoond/gestudeerd.
Europa ben ik nooit uitgeweest. Landen die ik heb bezocht zijn; België, Duitsland, Denemarken, België, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Zwiterland, Italië, Engeland en Ierland.

Andere plaatsen die ik graag nog zou willen bezoeken zijn: Ijsland, Groenland, Noorwegen, Zweden, Praag, St. Petersburg, Texas, Australië, Nieuw Zeeland, Rwanda & Zuid Afrika.

x

Hoi Sinitta,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht als ik zo je lijstje bekijk.
Ze zeggen altijd dat April-mei een prachtige periode is om door Canada te reizen.(De lente is dan echt aangebroken, het is nog niet te druk, de beren zijn uit hun winterslaap,…)
Stanley Park in Vancouver is een ideale plek om wasberen te zien (normaal zijn dit nachtdieren, maar in Stanley Park hebben ze zich aangepast en komen ze ook overdag te voorschijn)
Ook de natuur rond Vancouver is prachtig Sinitta !
Indien je nog vragen hebt over Canada/ Alaska ,dan kan je die altijd plaatsen in het Canadaforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met je voorbereidingen Sinitta.
groetngeorgessiam.