even voorstellen

In de winter zijn wij altijd een paar maanden (om mensen en gebieden beter te leren kennen) in (sub)tropische gebieden. O.a. ook in landen waar wij gewoond en gewerkt hebben. Zoals bijvoorbeeld Ecuador waar wij gedurende een vijftal jaren ons domicilie hadden. Wij komen daar min of meer regelmatig: de komende winter kun je ons vinden o.a. in de selva aan de oever van de Napo, op de Sierra en aan de kust in Tonsupa.
Ik ben nieuwsgierig of ik op wereldwijzer (Ecuador forum) nog tips ga vinden waarvan ik gebruik kan maken gedurende ons verblijf daar. Uiteraard zal ik, waar mogelijk, graag vragen beantwoorden.
gert

Hoi Gerard,welkom op wereldwijzer!
Ben je ook al naar de Galápagos Eilanden geweest,wat vond je ervan is het de moeite waard om er naar toe tegaan?
Om te weten hoe het is om door een land als Ecuador te reizen is het een goed idee om reisverhalen van andere reizigers te lezen. Deze reisverhalen staan vaak vol met leuke informatie en handige tips.
Indien je nog vragen of tips hebt over Ecuador dan kan je die altijd stellen/plaatsen in het Ecuadorforum hier op wereldwijzer !
groet,georgessiam.