Misschien handig om mij even voor te stellen. Mijn naam is Ferry, 31 jaar, getrouwd en vader van 2 kids. Iedereen droomt weleens om te vertrekken uit dit mooi land Nederland. Nu droom ik wat TE vaak om hier te vertrekken. En de (ei)landen waar wij ons geluk willen zoeken is Caribisch Nederland. En dan met name Bonaire (of Sint Eustatius). We willen geen overhaaste dingen doen en zijn nu aan het oriënteren. Het doel is om over 2 á 3 jaar serieuze stappen te ondernemen. We willen eerst een bezoek op korte termijn brengen aan 1 van deze eilanden. Tips en ervaringen zijn meer dan welkom en ik hoop veel informatie te kunnen vinden wat betreft onze droom…
Hoi Ferry,welkom op wereldwijzer!
Nou ik weet niet ofdat je een duikliefhebber bent,Ferry?
Een van Bonaire’s grootste rijkdommen bevindt zich onder water. De direct aan de kust grenzende koraalriffen van Bonaire behoren tot de mooiste van de wereld en zijn daardoor uitgegroeid tot een van de populairste duikbestemmingen van de wereld. De Caribische zee is hier kristalhelder en men kan vaak meer dan 30 meter diep kijken.
Bonaire telt een aantal grotten die interessant zijn vanwege de mooie rotstekeningen, die dateren uit de tijd van voor de Spaanse bezetting. En door de oorspronkelijke bevolking zijn aangebracht.
Indien je nog met vragen zit Ferry,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Bonaireforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog voor de toekomst,Ferry!
groet,georgessiam.