Hallo,
Ik ben Lara, 17 jaar en ik doe de opleiding leisure&hospitality, ik zit in het 1e jaar.
Ik wil na mijn 4 jaar graag een jaar naar Engeland, of een ander land. Maar op de eerste plek staat Engeland. Ik ben er nog nooit geweest, misschien dat ik in de meivakantie met mijn ouders ga.
Ik heb altijd al een liefde voor Engeland, ondanks dat ik Engels echt moeilijk vind om te leren lijkt het me gewoon een super land! Volgend jaar mag ik omdat ik 18 ben een weekendreis kiezen waar ik heen wil, toen ik dat hoorde (al jaren terug) heb ik meteen gezegd Londen!
Met dit account wil ik meer informatie te weten komen over hoe het is in Engeland, verhalen van andere mensen horen en uiteindelijk zelf foto’s posten dat ik in Engeland ben geweest
Bye bye Lara
Hoi Lara,
Welkom op wwz!Zelf was ik toen 17 jaar dat ik voor het eerst naar Engeland op reis ben gegaan.
Het is nu wel al een tijdje geleden maar toch,vind het een intressant land,om te bezoeken.
We hadden toen in jeugherbergen overnacht,we kregen daar gratis logies,mits we een klusje deden(afwas doen oa;)
Nu Lara,als je eventueel met vragen zit over Engeland,dan kan je die altijd posten in het Groot Brittanie forum hier op wwz.
Zal je ff de link geven: http://www.wereldwijzer.nl/forum/groot-brittannie-forum
groetjes:georges.:chin:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“dn8dIsB7vew” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Hello Lara!
Ik zie dat de opleiding “Leisure & hospitality” aan het ROC wordt gegeven. Zelf heb ik hier niet echt ervaring mee, maar ik ken wel een aantal mensen die ook aan een ROC hebben gestudeerd. Zij hadden de mogelijkheid om een internationale stage te doen. Kan dat niet bij jouw opleiding? Ik neem aan dat het iets van alle Regionale Opleiding Centra in Nederland is dus ik zou zeker eens informeren. Misschien kun je dan in je tweede of derde jaar voor een aantal weken naar Engeland? Wanneer je daar bent is het ook een stuk makkelijker om het Engels op te pikken omdat het nou éénmaal de taal is die je daar (bijna) alleen maar gebruikt.
Anyway, I wish you lots of luck with your study and may your dreams come true!