Even voorstellen: SpaceAce

:dag: Laat ik mezelf eens voorstellen. Ik ben tenslotte al vrij lang lid, maar nog nooit echt actief geweest. Daar gaat – hopelijk – snel verandering in komen :smiley:

Mijn naam is Linda, ben 33 lentes jong en getrouwd met Martijn. Samen met onze twee katers Oliver en Tibbe wonen we in een appartement in Den Bosch. Mijn hobby’s zijn fotografie, reizen en – een niet alledaagse hobby - achtbanen. Het liefst een combinatie van die drie :slywink: We plannen dan ook vaak onze vakanties om de pretparken heen. We kiezen een gebied uit, bekijken welke pretparken daar zijn en bouwen daar onze vakantie omheen.

Heb me destijds in 2007 bij wereldwijzer aangemeld omdat we voornemens waren om op vakantie te gaan naar Italië. Maar uiteindelijk is dat niet doorgegaan. Ben daarna eigenlijk het gehele forum helemaal vergeten (sorry :o). Onze favoriete vakantiebestemming is de laatste jaren eigenlijk alleen maar Amerika geweest en ben daardoor enorm actief op een ander (Amerika) forum.

Nu is ons plan om in 2014 naar Australië te gaan en heb ontzettend veel vragen. Dus heb ik mezelf de stoute schoenen aangetrokken en besloten om ook hier eens flink actief te worden!

Hoi Linda,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie plannen hebben om op vakantie te gaan naar Australie !
Australië is echt het backpackersland bij uitstek,mooi weer, altijd vriendelijke mensen en heel veel collega-backpackers om je ervaringen mee te delen.
Geen Australië zonder Sydney! Beklim de Harbour Bridge, ga shoppen in Paddington, droom weg in de mooiste haven ter wereld en bezoek het Opera House.
Ook het Great Barrier Reef het grootste koraalrif ter wereld waar kleurrijke vissen voor een schitterend spektakel zorgen mag je zeker aanstrepen in je agenda,Linda!
Voor verdere antwoorden op je vragen,kan je best een berichtje posten op het Australië Forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met jullie voorbereidingen Linda,en laat ons nadien iets weten hoe je reis was verlopen !
groet,georgessiam.

Dank je wel Georgessiam!

Sydney staat uiteraard op de planning! Alleen de GBR weten we nog niet zeker. Mijn man mag helaas niet duiken in verband met zijn oren. Uiteraard kunnen we dan ook gaan snorkelen, maar dat vind ik toch minder ‘echt’. Ook qua kosten zou dit niet handig uitkomen voor ons. De bedoeling is om met de auto van Melbourne naar Brisbane te gaan. Qua tijd zouden we dan een binnenlandse vlucht moeten pakken vanaf Brisbane, maar tot nu toe kom ik alleen maar dure tickets tegen. Wellicht met een geweldige tip qua kosten op dit forum, staat de optie uiteraard nog wel open…

Overigens zijn we beide totaal geen backpackers. Kamperen is niet aan ons besteed en slapen graag zonder andere op een kamer :slight_smile: