Even Voorstellen, Osz

Hallo,
Ik ben Osz, oftewel Jurgen in het dagelijkse leven.
Ik ben 26jaar, woon in Genk en heb al tien jaar een Relatie met Ella.
Mijn hobby’s ( en ook wel de hare) zijn Voetbal ( KRC Genk), Koken en natuurlijk reizen.
Als we kunnen, volgen we ook elke (europese) uitmatch van ons geliefkoosde team en breiden we er een citytrip aan vast. Hierdoor zijn we al in Turku, Kiev, Lissabon, Basel, Wenen, Boedapest, Londen, Valencia, Lille, Luzern, Thun en Köln geweest.
Voorts proberen we ook elk jaar een reisje te maken met de auto, soms ook een Fly&Drive. Mijn droom is om in elk land aan de middellandse zee te bezoeken. Daarom zijn we een reisje naar Montenegro aan het plannen voor in September.
In Mei/Juni zit ik overigens voor het werk in Brazilië.
Groetjes,
Jurgen

Hoi Jurgen,welkom op wereldwijzer!
Nou een voetbalfan,het gaat momenteel goed met Genk Europees,in de eigen voetbal competitie stokt het een beetje!
Hopelijk gaan ze volgende week in en tegen Oostende een ronde verder in de bekercompetitie anders zie ik het somber in voor Mario Been om nog als trainer aan te blijven.
Wat betreft reizen,je hebt al aardig wat steden bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met Boedapest?
Las ook in je berichtje dat je op reis gaat naar Brazilië voor je werk,ga je ook de Belgen aanmoedigen als ze spelen?
In iedergeval als je nog met vragen zit over dit schitterend land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Brazilië Forum
Met vriendelijke voetbalgroet,
georgessiam (Antwerpen)