Even voorstellen natuurlijk ;) :zon02:

[COLOR=“#663333”][COLOR=“#663333”]Hallo lieve wereldwijzertjes :zon02:

***Bij deze wil ik me graag voorstellen.

Ik ben een meid van 31 jaar en wil graag wat meer van de wereld zien. Op het moment ben ik heel geinteresseerd in Australie en dan vooral in het Backpacken :backpack: Zou graag wat meer info van mensen krijgen die dit al gedaan hebben of nog gaan doen… Is er een bepaalde leeftijd aangebonden… DUS mensen ouder als 30 komen zo izo niet meer in aanmerking voor, etc
Ook heb ik een WAJONG uitkering, en weet niet goed wat hierin de regels zijn van uit de gemeente of instanties?
Misschien dat ze me wel de uitkering gaan laten stoppen… Weet iemand hierover wat meer?

En verder vind ik het leuk om op deze site aangesloten te zijn om ook over jullie reis verhalen/verslagen te lezen! :cheer: En mensen te adviseren of mensen mij. Dus ik ga de komende tijd mooi 'ns wat uurtjes doorbrengen bij jullie en neem het allemaal in me op!

Met veel groetjes van Monique[/COLOR][/COLOR]

Hoi Niqske82,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om te gaan backpacken in Australie!
Australië is een paradijs voor jonge backpackers. Je reist er gemakkelijk rond, je maakt er snel nieuwe vrienden en er zijn enorm veel dingen te zien en te doen. Leer surfen met de locals, huur een campervan en reis rond in je eigen tempo of ga duiken op het Great Barrier Reef. Backpacken in Australië is gewoon top.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum
Succ6 nog met de voorpret,Niqske !
groet,georgessiam.

Hoi Georgessiam!
Bedankt voor je reactie en de tip! :hippie:
Ik zal eens snel gaan kijken op het Australië Forum!
Groetjes Monique