Even voorstellen en dromen delen / realiseren

Hallo, ik ben Maud en weer terug op het wereldwijzer forum. Nu bijna 8 jaar geleden zocht ik hier informatie voor mijn eerste reis alleen naar India. Ik vond er mijn reismaatje Maartje, waarmee ik eigenlijk de eerste paar dagen en nachten in India zou reizen om een beetje aan het land te wennen. Dat leek me toch een fijner gevoel dan alleen. Uiteindelijk hebben we 6 weken samen gereisd waarna ik verder ging met mijn reis. Kort daarna kwam ik mijn huidige vriend, een Fransman, tegen. Samen zijn we nu bezig onze droom te realiseren: het opzetten van een hotel/ luxe tipis in Goa, in India natuurlijk.

Ik heb me weer aangemeld op dit forum, omdat ik graag mijn liefde en kennis wil delen over India en met name Goa. Mocht je dus vragen hebben, ik help je graag! En ben jij ook naar India verhuisd om je droom na te jagen, dan hoor ik graag jouw ervaringen.

Ik ben benieuwd voor welke verrassingen Wereldwijzer dit keer zal zorgen!
Tot snel,
Groetjes en liefs,
MAUD - LA MANGROVE (facebook: la mangrove goa)

Hallo Maud, welkom terug op Wereldwijzer!

Wat fijn dat je destijds een reismaatje via Wereldwijzer hebt gevonden. Dan heb je toch de eerste 6 weken met elkaar kunnen doorbrengen. Dat je dan ook je vriend toen hebt leren kennen is wel heel mooi. Ik zie dat je al het India Forum weer hebt teruggevonden. Veel plezier op de site en met het verwezenlijken van jullie droom.

Groetjes, Leontien