Ik ben Anita van der Sluis, 53 jaar oud, sinds 3 maanden weer woonachtig in Nederland waar ik geboren ben.
Sinds mijn jeugd altijd veel gereisd, als kind met mijn ouders en later zelfstandig.
Ik heb bijna alle Europese landen bezocht, Thailand, Singapore, Brunei, Nieuw Zeeland, Tunesië (vakanties).
Ook heb ik een tijdje in Zuid-Afrika gewoond, 13 jaar in Cuba gewoond en 4,5 jaar in Angola.
Zoals ik al zei ben ik op dit moment weer woonachtig in Nederland maar hoop hier niet te blijven, ik zou graag in Ecuador of Mexico willen wonen, dus als iemand ideeën voor mij heeft, houd ik mij aanbevolen.
Hoi Anita,welkom op wereldwijzer!
Nou Ecuador is een land met verschillende culturen,dit vergt wel enig aanpassingsvermogen.De meeste zaken zoals verblijfsvergunningen,rijbewijzen etc… zijn vrij eenvoudig te regelen. Het vinden van woonruimte levert ook weinig problemen op,er is een groot aanbod van woningen.Kom je met wat geld dan is het simpel om iets voor jezelf te beginnen,maar ook is er werk genoeg te vinden in loondienst. De lonen zijn weliswaar laag maar de prijzen ook.
In iedergeval als je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten in Ecuador Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen, Anita !
groet,georgessiam.
1 like