Hi , ik ben Saskia en wil in contact komen met mensen die in Ecuador wonen en werken

Wie is Saskia, welnu geen gemakkelijk te beantwoorden vraag vind ik altijd, maar goed, om een ideetje te geven. Tja, reiziger van kind af aan, mijn droom en plan is binnen twee jaar te emigreren en ik heb mijn zinnen gezet op Ecuador. Ik heb een Cubaanse man en Ecuador is een vd weinige landen waar ik met mijn man kan gaan wonen. Wij proberen al 6 jaar om samen te leven, maar dat is een crime tot nu toe. Het is dus deels amor wat me nu drijft, maar er is meer, ik wil niet in Nederland oud worden en naast de CV verpieteren, maar het leven tot de laatste drop leven. Ik hou van de Latino cultuur en warme landen. In Cuba zou ik wel willen wonen, maar dan moeten Fidel en zijn dino’s eerst eens oprotten. Ik wil wel altijd mijn steentje bijdragen, waar ik ook leef. Ik wil dus graag in contact komen met mensen die in Ecuador wonen en werken en/of organisaties aldaar, die mijn expertise kunnen gebruiken. Ik ben psycholoog, zelfstandig ondernemer,spreek Spaans (Engels, Frans en kan me redden in het Duits, ik hou van mijn vak en wil in Ecuador ook werken of iets opzetten, mijn man is musicus en docent muziek.

Hoi Saskia,welkom op wereldwijzer!
Nou Ecuador,prachtige land, fijne mensen, goeie sfeer, prachtige uitzichten en leuk om daar te verblijven.
Ik begrijp je volkomen waarom je graag wilt gaan wonen in Ecuador.
Zelf heb ik ook plannen om binnen enkele jaren te gaan emigeren naar Zuid Oost Azie,ik zie mezelf niet oud worden in één of andere rusthuis hier in Belgie.
Als je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtje posten op het Ecuador Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je emigratie plannen,Saskia!
groet,georgessiam.

Dank je George, jij ook succes met je emigratieplannen in Thailland neem ik aan?

Ach Georges, tegen de tijd dat jij oud bent zijn de rusthuizen al weg bezuinigd. :wink:

Via Wereldwijzer app