Emigreren naar Ecuador, iemand tips?

Hallo,

Het is nu dan eindelijk zover. In juli emigreer ik naar Ecuador. Een huis heb ik al, het visum wordt ook niet zo’n probleem. Een baan, heb ik nog niet. Ik heb een economische / organisatorische / management studie gedaan en ben bij voorkeur op zoek naar een betaalde baan die hierop aansluit, maar tips over andere mogelijkheden zijn ook welkom.

Wie kan mij helpen of heeft nog andere nuttige tips over emigreren, specifiek naar Ecuador?

Jullie reacties zijn heel welkom!

Tineke

Hoi Tineke,
ik heb niet direct tips voor je maar gezien ik een relatie ben begonnen met een Ecuadoriaan en ik alvast eind mei tot mid juni naar Guayaquil reis om te zien of dit tussen ons daadwerkelijk blijft marcheren, zit de reeële kans erin dat ik later dit jaar migreer naar Ecuador. Ik probeer me zo’n beetje een gedacht te maken van wat ik allemaal moet regelen en zou nodig hebben hiervoor. Het lijkt me dat jij al 'n aantal stappen verder staat, dus als je 'n overzichtje zou hebben? Hopelijk tot horens.

mvg
-Frank

Hallo Tineke,

Kun je vertellen of het al gelukt is te emigreren naar Ecuador? En wat zijn je ervaringen?