Even iets anders ...

Hi allemaal!

Even iets anders; ik ben jr. art director bij een reclamebureau en heb van mijn leidinggevende een interne opdracht gekregen om mijn skills nog verder te verbeteren. Leuke opdracht want hij ligt dicht bij mijn hart ! Ik moet een campagneconcept ontwikkelen, maar daarvoor moet ik eerst een (fictieve) bedrijfsnaam bedenken. Copywriting is dan juist weer niet mijn ding, dus wellicht hebben jullie goede ideeën voor een bedrijfsnaam?

Hierbij de ‘briefing’:
We zijn een nieuw online reisbureau. We zijn opzoek naar een concept om ons opnieuw te positioneren en goed te presenteren en de doelgroep; backpackers aan te spreken. Online helpen we de klant met reistips en er kan een unieke avontuurlijke reis worden samengesteld. We willen dmv story telling onze passie overbrengen aan de klant en de nummer 1 voor backpackers in Nederland claimen. We willen graag een rauwe stoere uitstraling die anders is als andere reisbureaus.

Iemand die mij aan leuke ideeën kan helpen?

Misschien Tripz?

1 like

Persoonlijk vind ik Tripz iets te veel klinken als een drugsgerelateerd reisje… (niet dat ik zelf met iets beters op de proppen weet te komen momenteel)

1 like

Haha goed punt inderdaad, niet eens aan gedacht!

Tja, ik zit tegenwoordig zo in de medische molen :slight_smile:

Wel een makkelijk tripje om te nemen. Hoef je je huis niet voor uit! :wink:

Lol en misschien ook nog wel met onvergetelijke beelden op je netvlies :slight_smile: