Even een weekje er tussenuit

Eind mei ga ik een weekje wandelen in de bergen. Met de trein naar München > Berchtesgaden (enkeltje € 29) naar de Watzmann, de Obersalzberg, Königssee; idyllisch, roemrucht stukje Beieren. Vanaf midden mei zijn de berghutten geopend. Er is ontzettend veel te zien. Ga mee!

Details nog nader te bepalen. Groetjes, bcho m. 40 jaar

Hoi.

Waar staat bcho m voor?
Ik ben 42 jaar, vrouw en ben benieuwd of je gaat afzien daar met een rugzak met al je spullen erin. Daar wandelen lijkt me tegek, maar niet afzien. Laat me weten hoe je daar gaat wandelen. Ik ben voor namelijk geinteresseerd in mooie natuur.

Groet,
Amana.

Hoi,
De m staat voor male / man.
Het idee is om van pension naar pension te trekken en daar goed te eten. Ik neem geen tent en kookgerei mee. De berghutten daar zijn vanaf half mei open maar zo hoog kan het niet worden. Het park ‘Berchtesgaden’ is het enige stukje ‘hooggebergte’ van Duitsland en is aan alle kanten omsloten door Oostenrijk. Ik denk dat het daar zo idyllisch en toeristisch is, verwacht daar eerder een hoop dagjesmensen dan bergbeklimmers. Dus begaanbaar, mooi, comfortabel, lekker lopen, alpenweidengeur opsnuiven.

Het kan ook eind mei/begin juni worden, afhankelijk van planning en aansluitingen van het nog te kiezen vervoer.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes, bcho