…
Nu ook mijn fiets geleverd is waarmee ik gedurende een jaar rond Europa rijden zal, lijkt half maart enorm dichtbij te komen.
Vrijdag 06-03 wordt mijn (voorlopig) laatste werkdag zodat ik komend weekend de hele inboedel kan verhuizen naar het ouderlijk huis. Dat zou een allerlaatste voorbereidende stap moeten zijn naar mijn vertrek toe om dan ergens tussen mijn afscheidsdrink (14 maart) en vrijdagavond 20 maart te vertrekken. Waarheen ik exact vertrekken zal, kan ik nog niet concreet vertellen. Richting Spanje (Compostella) is all I know voorlopig.
Een jaar Europa rond per fiets - het zuiden in de zomer, het noorden in de winter. Dat ik een meer logische keuze had kunnen maken, weet ik. Maar mogelijks zijn er nog wel andere dingen die ik niet weet, mogelijks hebben jullie tips die mij zouden moeten kunnen helpen gedurende mijn fietsjaar… Eigenlijk ben ik nooit eerder per fiets op reis geweest, het kan bijna niet anders dan dat jullie inderdaad tips hebben die ik zou kunnen nuttigen?
Meer informatie over mijn ‘plan’ valt te lezen op www.euroviavelo.com en/of de gelijknamige Facebook-pagina.