Goedendag,
Ik ben Ramon en ik kom uit Heiloo. Ik woon begeleidt. Samen met mijn begeleidster zoek ik naar mensen met of zonder kinderen, die het zien zitten om één of twee weekjes naar de Ardennen te gaan, of naar frankrijk, waar het weer wat beter is.
Daarnaast zouden we graag drie dagen naar Euro Disney willen, en daar ergens verblijven op een camping. We willen gewoon een gezellige vakantie, en wat wandelen, fietsen, en gewoon wat leuks doen in de omgeving.
Aan de reis en verblijfkosten kan ik zelf met de begeleidster maximaal € 650,- besteden. Wij zijn dus op zoek naar reisgenoten die zelf ook een caravan ter beschikking hebben met twee afgescheiden slaapruimtes. Eventueel kan er een bijzettentje naast gezet worden op de camping.
We willen graag een weekje naar de Belgische Ardennen, of een weekje naar Frankrijk aan de Franse kust, op een gezellige familiecamping met diverse activiteiten. De vakantie willen we graag afsluiten met drie volle dagen in Euro Disney Parijs.
Ziet u deze vakantie zitten, en bent u bereidt om de vakantie met ons te delen, dan kunt u met ons contact opnemen. We willen graag ergens vertrekken vanaf begin of half augustus.
Met vriendelijke groeten,
Evi en Ramon, en alvast een stevige hondenpoot van Pluto.