Eurodisney 2011

Het nieuwe jaar is aangebroken. Tijd om de vakantieplannen voor 2011 te ontvouwen.

Wil zelf ( 29 jarige jongen) dit jaar graag weer eens een aantal dagen ( 2-4) naar Eurodisney met de auto/bus. Heeft iemand ook deze plannen? Laat het me dan maar weten. Wie weet zitten we dit jaar nog in Space Mountain :wink:

Dennis

hoi dennis,

zal me eerst even voorstellen ik ben nienke en ben 25 jr.

Klinkt leuk 2 daagjes disney maar dat is toch geen vakantie maar gewoon weekendje weg.Ik weet niet of je er iets op tegen hebt dat een meid ben?ik ben trouwens niet in bezit van auto of rijbewijs.

Groetjes nienke

Hoi Nienke,

Het is inderdaad geen vakantie, maar een paar daagjes ertussenuit is altijd leuk. Zit inderdaad te denken aan een weekendje weg ( vrijdag tot en met zondag) in het voorjaar ( april). Ben zelf flexibel, dus kan ook andere data.

Mij maakt het niet zoveel uit of het een hotel op het park zelf wordt, of er net buiten.

Ben zelf wel in het bezit van een auto, dus dat je geen auto of rijbewijs hebt, is geen probleem.

Graag hoor ik jouw gedachten over de invulling van zo’n weekendje Disney.

Groeten

Dennis

hoi dennis,

Mijn invulling zou zijn aan weekendje disney.Om alle achtbanen af te gaan:)vind niks te eng.Kan alleen niet tegen draai dingen en schommeldingen.Omdat ik dan zo ziek als een hond word dat is ook niet erg gezellig denk ik. en voor de rest leuke souveniers te shoppen.enne wat van de shows bekijken in disney.en fotos met de beroemde disney gasten.gewoon een weekendje zoals die bedoeld is in disney :d en mischien is het wel leuk om in de avond parijs te bezoeken.
Ik ben echt niet zo erg moeilijk hoor zo lang het maar gezellig is.

Groetjes nienke

hoi hoi,

en nog iets ga liever dan even buiten het park zitten met hotel omdat dit zo snel al paar 100 euro scheelt:) en je slaapt er toch alleen maar.

groetjes nienke