Eten In Spanje

Wij willen in augustus 2 weken naar Spanje…

Nu willen wij gaan kamperen maar vragen ons af of het eten in Spanje erg duur is? of dat het wel meevalt.

Wij horen graag van iemand…

Groetjes Joel & Tamara.

ligt eraan waar je zit
je hebt hele dure plaatsen maa rook hele goedkope…
:rolleyes:

hoi hoi, heb jij goede tips waar we heen kunnen gaan in spanje? we zijn 2 jonge mensen…vinden uitgaan wel leuke,maar dat is niet het enige wat we willen doen in spanje…

Heb je misschien leuke tips? (waar we 2 weken leuk kunnen verblijven)

heb veel over blanes gehoord???

Groetjes

Hallo Tamara,
Ik ga dit jaar naar Blanes voor de eerste keer. Wij (ik en een vriendin van me)zitten op een camping (La Masia) die wel lekker goedkoop is. Wij hebben het via Beachmasters gekocht. Wij willen dit jaar niet zo veel uitgaan. We hebben dit jaar niet zo veel geld om te besteden.

Maar in principe kun je in Spanje best wel goedkoop eten. Het hoeft ook niet allemaal super de luxe te zijn. Het moet gewoon eetbaar zijn. Ik heb een aantal keer in lloret de mar gegeten en we zaten met drinken en eten onder de 10 Euro per persoon. Je moet gewoon rondkijken en op de menu’s buiten de restaurantjes kijken. Daar staan ook de prijzen bij. En je kunt ook bij de receptie van het hotel/ appartementen/ campings etc. vragen. Die weten het ook wel.

Met vriendelijke groeten,

Christel.

P.S. Als je nog vragen hebt stuur maar een email naar christel1982@hotmail.com

Hoii…dat is ons probleem ook idd…niet zoveel geld te besteden! wij zijn dit jaar ookal nara turkije geweest namelijk… en willen nu een vakantie waar we wel leuke dingen doen en uitgaan maar niet zoveel op zich. we zitten nog te twijfelen of we met de tent gaan(die we misschien in spanje kunnen huren ofzo)of dat we met een appartementje ofzoiets.

wij gaan pas eind augustus weg…weet jij of het nog lekker weer is dan?

Groetjes Tamara.

ps. je kan mij ook mailen: tammie_vg@hotmail.com