Estore om ons wat bezig te houden...

Ben ik weer! Lekker doorgekletst zie ik al weer! Jeetje zeg wat een pagina’s hahaha!

Liefs

Gelukkig ik sta nog in de top 10 en na dit berichtje ook weer een plekje hoger, vanua had me ingehaald in de tijd dat ik weg was :frowning:

Wat heb je nu voor je vriendin gekocht??

We hadden een gezamelijk kado, dus we konden lekker veel dingen kopen!
We hebben uiteindelijk 2 shirtjes gekocht, eentje daarvan had ze al aangegeven dat ze die wel wilde en ander shirtje in haar stijl, zeg maar.
We hebben nog een gouden tas die ze graag wilde hebben gekocht en een hele mooie ketting met bijpassende oorbellen!
We zijn wel goed geslaagd! :slight_smile:

das helemaal mooi dan dus

Het zou zo vreselijk zijn als je de stad in gaat en je vind helemaal niets!!
Ik baal dan altijd vreselijk

STIL HIER!!! niemand meer die punten wil scoren??

Nou ik ga het allemaal wel zien dus

Nou, jullie hebben echt niet je best gedaan hé ?! Heb zeker een half uurtje geslapen en jullie hebben me nog altijd niet ingehaald, ik sta nog altijd op nummer 1 !! hehe

@Kelebek: Leuke cadeautjes heb je gekocht, ze zal zeker heel blij zijn!

Nou, ik hoop dat alles goed gaat voor vertrek, mn vriendin moet al twee dagen overgeven en ze moet ook mee naar Turkije ! We hebben niets van verzekering of anulatie, zal vast de spanning zijn maar wil toch dat alles goed met haar gaat als we moeten vertrekken hoor !

is ze er ook echt ziek bij, of gewoon lekker gespannen??

ik heb dat alleen als we daadwerkelijk gaan zeg maar, dan moet ik nog 10 keer naar de wc, heb ik ineens het iee dat ik vanalles vergeten ben, wil ik de koffers nog een keer inkijken, en dan …spugen!!

Nou sterkte, wanneer ga je nu weg>

heb haar proberen bellen maar neemt voorlopig niet op, het is de eerste keer dat ze zonder haar ouders gaat zeg maar, mss is het denk ik gewoon de spanning hoor !

om 3u30 vannacht vertrek ik , wihiiiiii :d

Beste lezers,

Een populair onderwerp,zie ik.

Maar hoort dat hier thuis op het forum?

Jullie forumbeheerder,

Hans.

nou, jammer …:sad:
Ik dacht dat Veel plezier welkom thuis nog méér over turkije ging en dat het anders veel te onoverzichtelijk zou worden, ook voor de mensen die maar sporadisch kunnen bijlezen…Maar als het moet dan moet het maar zeker ?
Maar hoe komt het dat Riemer en Jeroen en zo dit toelaten of beslissen zij hier niet mee over? Ben even in de war nu…

Nou Hans natuurlijk, er zijn vele andere onderwerpen waar nooit op gepost is, deze heeft al 150 reacties, nou ja, jij beslist…

Ja idd Sevgilim…
Ik vind het echt super gezellig hier !!
Was net ff aan het winkelen, en nu MOEST ik gewoon ff kijken of hier nog wat was bij gekomen…

Wat ik dan ook niet echt snap, dit topic moet weg maar waarom hebben ze de eStore uitgevonden hier op dit reizigersforum? Heeft volgens mij er ook niets mee te maken, nou ja, ik vind het allemaal zeer leuk en zo en wss veel mensen?

Ik begrijp je helemaal Sevgilim…
Maarjah, ik beslis niet…

ik moet zeggen, er is alweer flink doorgekletst.

hans: aan de ene kant, het hoort idd niet echt op een turkije forum thuis, maar soms is het best lekker om alleen maar een hele hoop onzin en gezelligheid te kunnen hebben. IK denk dat het forum toch ook een soort ontmoetingsplek is voor mensen die als gezamenlijke interesse turkije hebben en een speciaal topic voor echt turkije hebben we al (zoals sevgilim zegt) en misschien dat die dan meer over turkije e.d. gaat en hier het geklets los kan barsten…

Ik ben het met jullie eens. Dit is gewoon wel een lekker topic om heerlijk onzin te praten. Als dat bij Veel plezier welkom thuis gebeurd wordt et te onoverzichtelijk…

Ik heb net gestolen van Vanua… :cool: En het is nog gelukt ook…
Maar 1 puntje… haha…

heyla MIzz: ik heb hem zojuist uit spijt 2 puntjes cadeau gedaan ! Nou dan zal ik ook wel weer ff gaan proberen !

Wieuw cool! gefeliciteerd! Hoeveel had je er gestolen??