Jah, idd… Je kan beter meedoen aan de loterij…
nou, als ik het zeg geloven jullie me niet
hihi
Wat een geluk is mijn valies al gemaakt anders moest ik er nu nog aan beginnen, dankzij estore ![]()
ja klopt ik denk dat ik nog maar een lot neem voor vandaag!
Haha Beppie, goed bezig !
ach sevgilim, klaag niet, als het moet ben ik in 1 uur gepakt!! Als iemand me nu belt en zegt dat ik om 5 uur op schiphol moet staan, nou ik reis 1 uur naar huis, en 1 uur naar schiphol, maar ik haal het ECHT!!!
ok, maar nu is de vraag: heb je ook alles mee dan ? vorige keer was ik de belangrijkste dingen vergeten !! hehe
Franka zit nu natuurlijk in Turkije… Ze had gezegt… als alles goed gaat daar, met Oscar dan gaan wij samen… ( ik en Franka… ) Alleen nu doet me moeder weer moeilijk, omdat ik al 2x naar Turkije ga dit jaar… :mad:
Sevgilim, ik heb dan ALLES mee!!! wij zijn van die mutsen, die in excell een sheetje hebben gemaakt met alles dat we mee MOETEN hebben!! Dus koffer op het bed, lijstje printen, inpakken en WEGWEZEN!!!
Handig joh
Mizzi: Daar zijn ouders voor, om daarover te mopperen(sprak de bejaarden muts die ook zou mopperen als ze kinderen had hihi!)
Je moet ook sparen enzo toch…
hehe ok Beppie ! Mag het lijstje openbaar worden gemaakt ?![]()
Welk lijstje ?? Ik volg het nu ff niet meer…whaha
Gaat allemaal zo snel…
We hebben nu dus gewoon al 14 blz. vol gepraat…!!! in 1 ochtend !!! hahaha …
een lijstje van wat je allemaal in je koffer moet stoppen. Heb al enkele pogingen gedaan om zo een lijstje op te maken maar ik vergeet telkens weer dingen op te zetten zodat ik er niet aan herinnert word … Nou, mijn hulpmiddel: heel mn dag overlopen van bij het opstaan tot het slapengaan, wat ik allemaal gebruik en zo maar vorige keer had ik toch wel na de douche mn ‘haar KAMmen’ overgeslaan. Wel, toen had ik daar nog lang haar, en mocht mn vriend vlug nog een kam gaan kopen :d:d:d haha
Hahaha… Ja idd… Ik maak ook altijd een lijstje… Ik ben nog nooit wat vergeten… ![]()
Nou wij hebben dus een lijstje gemaakt toen we de koffers inpakten, en dat lijstje meegenomen op vakantie. Alles wat we daar nog kochten of tegenkwamen nodig te hebben, schreven we erbij.
Komen we terug en hebben we iets niet gebruikt, en de keer erop weer niet, gaat het van het lijstje af
ZOOOO HANDIG
Owww jaahh… dat is een goed idee !!!
Ga ik ook maar is doen… ![]()
las net dat er gevraagd werd of ik het lijstje openbaar wilde maken. Ach is zooo makkelijk kunnen jullie zelf ook
en anders ff naar de site: kunst van het inpakken
heeeee is iedereeen nu ineens boodschappen doen, aankleden, douchen enz??
Ongezellig!!!
Auwww, mn tekst die ik juist heb geschreven allemaal weg !
Nou, beppie, vanaf morgen begin ik ook aan mn lijstje en zie ik direct wat ik vergeten ben !
Net naar de bakkerij geweest, ons brood was besteld, bleek ze dat niet gedaan te hebben en meeste brood was al weg, naar maar de nieuwe soortjes opgekocht om te proberen ! hehe
arme jij!! Als die nieuwe soortjes maar lekker zijn als je vannacht moet ontbijten!!! ARGHHH gaat ze gewoon weg vanacht en wij maar in die regen hier blijven!!