Estore om ons wat bezig te houden...

Heerlijk nutteloos dit :stuck_out_tongue:

Gaaf ga het proberen, Rien, ik zie wel

WHOW!!! Ik sta ineens ook al in de top 10!!!
10de dat wel, maar toch…

Nou, hier even de uitleg met hetgeen ik momenteel al weet:

je gaat naar estore (bovenaan) en dan zie je jouw account en hoeveel punten je hebt. Dan ga je beetje naar onder en zie je allemaal kadertjes, ge ja dan naar pointoptions (denk ik) en daar zie je Bank, Thief, …
Je drukt op Bank en dan typ je je punten in die je op de bank wil zetten en dan op deposit. Dan staan ze veilig en kan niemand ze gaan stelen als ze op de bank staan.
Nou hopelijk is het een klein beetje duidelijk?

Nou, verdient deze reactie niet dubbel punten? heb heel wat getypt :d

Annemiek, SUCCES! Ik heb er ook een gekocht, ben benieuwd!

Ik moet nog 10 posts en dan sta ik weer een plekje hoger in de top 10 :stuck_out_tongue:
Ohw ernstig, hahaha

Sevgilim ben al flink voor je aan et sparen, voor de zonnestralen :stuck_out_tongue:

Om tickets te kopen mag je geld niet op de bank staan! Dit kan je overzetten door het aantal in te typen en op withdraw te kiezen. ga je daarnaa naar lotery en kan je daar een ticket nemen.

Kreeg je ook rente? ja toch?

nou ik heb 1 lot gekocht is al wat toch!! gaaf is dit, ik moet maar zorgen dat hubbie en puber vanavond gaan opzouten achter de compie, want ik moet scoren!!!(WHAHAHAHA)

Hahahahahaha you go girl!
Je staat tijdelijk niet in de top 10 nu, maar komt wel weer goed, neem ik aan :wink:

Hahahahahaha you go girl!
Je staat tijdelijk niet in de top 10 nu, maar komt wel weer goed, neem ik aan :wink: En als je nog wat wint met de loterij zit je helemaal goed!

en het banken is ook gelukt dus, heeeee waar zijn jullie, ik zie na mijn reaktie niets meer!!! Zijn jullie weg?

Hier ben ik!
hahaha een turkse vriend van me vroeg net op msn: en hoe vier jij je vakantie??
Ehm hier posten??? :stuck_out_tongue: hahaha

haha, nou Beppie, here we are again ! Nou, gisteren heb ik met de loterij 60 punten verdiend ! (dacht ik toch)

Ohw heerlijk ik wil ook wel winnen :stuck_out_tongue:
Zou wel mooi zijn als je die punten nog om kon zetten in geld :wink:

ja idd, maar XanderR heeft iets nieuws hé XanderR ? nou, vertel ik maar even, per 1000 puntjes krijg je weekje gratis turkije :wink:

Ohw relaxed! Ik blijf flink door posten! Nog 3 en ik sta weer een plekje hoger!

Helaas moet ik zo weg :frowning: Even een kadootje kopen voor een vriendin van me die is zaterdag jarig…

Beppie is gone ?

Geef haar mss Estore punten cadeau :d:d:d:d