Estore om ons wat bezig te houden...

WHAHAHAHAHAAHAAA

Het gaat echt nergens over dus!!! Maar we blijven wel bezig zo

Gaat de tijd lekker snel op het werk

Nou en maak ik me ook niet zo nerveus om vannacht te vertrekken dankzij Estore hahahahaha :d

Haha… Nou ik ga me ff aankleden, zit nog steeds in me pyama door dat eStore !! :smiley:
Maarjah, het is vakantie dus…

Kijken op welke blz. jullie zijn als ik straks terug kom…!! :D:D

Groetjes…

Hahahaha ik zat ook nog in mn pyama…
Heb me maar even aangekleed eindelijk!!

Wie zijn er nu allemaal nog?
Trouwens Sevgilim ik zag dat je niet meer bovenaan stond :expressionless: Ene ccemaas had je ingehaald…
Misschienb ga ik dat stelen ook maar eens uitproberen :stuck_out_tongue:

Ik heb net 12 personen naar Turkije geboekt, en ik kijk weer en er zijn gewoon 2 pagina’s bij!!! Haha zo gaat het wel lekker met die estores!

X

Ja heb me ook behoorlijk laat gekleed dor dat eStore ! Is zoo verslavend, straks kom ik te laat om mn vliegtuig te halen door op Estore te zitten :wink:

@Beppie: nou, mss heb je het al gezien maar stelen lukt me nog altijd niet…

Nou, leuk om op nummer 1 te staan van de Estore, zal bij mn thuiskomst behoorlijk mogen posten wil ik terug mn eerste plaats terug :wink: . En Franka die zo haar best deed om bovenaan te staan hihi

WAAAAAAAAAAH ik niet meer bovenaan!? :eek:

Bij bovenstaande post is me het toch weer gelukt, echt een race :d

HAHAHA geweldig! Maar kijk maar uit, we halen je deze week wel in :stuck_out_tongue: Ik heb vakantie :wink: Dus genoeg vrije tijd om hier te zitten posten :stuck_out_tongue:

Moet alleen nog wel even hard door blijven posten, sta nu nog niet op zoveel…

En ik zit op me werk, en ik haal je ook in!

x

Heey Cynthia ik zag trouwens een foto van je autootje bij het andere topic, maar ik denk ik post maar hier! Ziet er leuk uit!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik sta in de top 10!!!

@Kelebek: straks zit ik in Turkije hele dagen in het internetcafe om mn estore op de eerste plaats te houden tot grote ergernis van mn vriend :wink:

@Cynthia: leuke auto meid ! heb ook gepost in veel plezier…mag ik de laatste plaats ? :rolleyes: :smiley:

ik vast nog steeds niet, moest eerst 2 pagina’s bijlezen omdat ik ff naar de kantine geweest was om een broodje te halen:confused:

Nou goed ga nog eens kijken hoe alles gaat dan

Hahahahaha ja eStores DE nieuwe verslaving! Heey maar als je vriend zich hier ook aanmeld, kan hij ook mee doen met de nieuwe rage :stuck_out_tongue:

meiden ben vast een megamuts, maar wie legt me uit hoe je op de bank stort, zodat je een lot kan kopen enzo

@Kelebek: haha ja ! Zal het hem even voorstellen :stuck_out_tongue:
Nou, deal ivm jouw reactie op het andere topic hoor ! Post maar al goed :d
Proficiat met de top 10 !

@Beppie: Dikke knuffel, zomaar gewoon achter een broodje geweest en al 2 blz moeten bijlezen, schandalig van ons nietwaar ? :devil:

Ik weet eigenlijk ook niet hoe je de punten op de bank zet… maar je kan wel tickets kopen zonder dat je punten op de bank staan.