Ja maar knap zijn ze ook niet echt, enneuh kan moeilijk staan kijken hoe ze werken, zou ik zelf vervelend vinden ![]()
oh oke dan, ik kijk eigenlijk altijd als mensen bij mij aan het werk zijn. Kan uren kijken hoe mensen werken. En als het er dan ook nog redelijk uitziet, ach het zou slechter kunnen(hihi) Nee hoor het is niet zo erg als het lijkt(als ik het zo teruglees, oeps!!)
Het duurt hier echt uren!!! En nog 2 en ik heb WEEKEND!!!
![]()
nou, ik heb eigenlijk al vakantie met dat ik gestopt ben met school, maar geloof me, ben dolblij als ik iets kan doen van klusje zodat ik ook wat bezig blijf ! Kan moeilijk stil zitten ![]()
Ik zie juist dat we bijna gelijk staan met Veel plezier … … …
Nou hier nog 117 (juist ?) en we kunnen alweer een deel 5 starten !
oeps 175 !!!
Tijd om terug naar school te gaan en wiskunde is niet echt mn sterkste vak ;);):embarrese
Geeft niet, we houden toch wel van je dus!!
![]()
Hahah ja kijken mag (late reactie…maar bedoel dus naar de tuinmannen ghehe) Ze zijn hier voor mijn huis de straat opnieuw aan het doen…dus ook soms wel interessant uitzicht hahaha (laat het me vriend maar niet horen :p)
Zooo heb me sollicitatie er weer op zitten!! Ze waren al gelijk enthousiast over me en ben eigenlijk al aangenomen…maar verdient niet zo heel veel en het is maar voor 2 uur in de week ongeveer…dus ik ga er nog even over nadenken (tsja wil vaak naar Turkije dus dan moet ik wel wat verdienen ;))
Gewoon verder blijven zoeken dus!!! Naar iets dat meer betaald!!!
Ik ga lekker naar huis, WEEKEND!!!
![]()
Prettig weekend !!!
missymay: beter een job dan geen, en je kan altijd uitkijken naar een andere maar ondertussen verdien je toch bij ![]()
Ja dat dacht ik inderdaad ook haha
ondertussen gewoon verder zoeken
Inderdaad…'alles ’ voor een ticket naar ![]()
Succes MissyMay
Sooo echt wel alles om even bij me schat te zijn hahah
zelfs een baantje dat weinig betaald
(maar dan wel nog 1 drbij :p)
xxx
heyyyyyyyyy voor de liefhebbers (en de diehards) onder ons :
**concert van **Mustafa Sandal in Duitsland .
en nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer . Gulsen, Rafet El Roman, Kutsi , en verzin het maar (je moet er wat voor over hebben maar dan heb je ook wat)
Wilde het jullie niet onthouden :
(misschien wat voor ons magische vliegende tapijtje dames ) …
en een concert van Davut (dit iets ‘dichter bij’ , echter wel in Duitsland)
hihihi ja Dan zal het wel gaan Von, op ons tapijtje…
![]()
Goeiemorgen !
@Von: als het met het tapijtje is, wil ik ook wel mee !
Is er nog iemand?
Ik !
Ha die Sev, is echt stil vandaag!
Ja, héél stil ! Het is wat anders dan gisteren ![]()
Wat zijn de plannen voor vandaag mar ?