Ervaringen rondreis Marokko met Holland international

hallo, wij heben een georganiseerde (met bus) rondreis geboekt via holland international naar marokko,genaamd: de ontdekking van marokko. 12 dagen,
we gaan via: marrakech, essaoura,safi,cassablanca,rabat, meknes,fes,midelt,erfou,tineghir,ouarzazate,agadir.

in agadit hebben wij nog een strandvakantie in royal atlas.
wij zijn zeer benieuwd naar ervaringen van mensen die deze zelfde rondreis hebben gemaakt, en mensen die hun vakantie in royal atlas hebben gehad!

alvast bedankt!
groetjes esmeralda.

niemand?

Jaren terug,maar wel in het voorjaar(hitte),heb ik met eigen auto al de door U genoemde plaatsen bezocht:schitterend!!

Hoi,

De plaatsen die je gaat bezoeken zijn zeker de moeite waard. Prachtig en veel te zien.IK weet niet hoe holland international hun programma eruit ziet maar de mooiste dingen laten ze meestal wel zien . Het is een goede toouropperator dus dat zit wel goed.IK weet niet wanneer jullie gaan i.v.m warmte? Het hotel waar je overnacht in agadir is super mooi alleen de entre al.en de hal schitterend en helemaal nieuw.Is ongeveer nu 2 jaar oud.Licht direct aan het strand.Alleen de boulevard zit er tussen dus je steekt zo de boulevard over en je bent op het strand. Heel erg mooi hotel met een mooi zwembad.hoop je vragen een beetje te hebben beantwoord.
met vr gr patricia

Hoi
leuk hoor dat je naar Marokko gaat (of inmiddels misschien bent geweest). Wat mij wel opvalt is dat je 12 plaatsen in 12 dagen aandoet, misschien zijn Fes en Meknes gekoppeld.
Maar mij lijkt dat dat best veel is en dat je meer in de bus zit dan dat je ergens werkelijk bent.
Ben erg benieuwd hoe je de reis gaat ervaren.
Wel lekker dat je daarna nog een strandvakantie hebt om alles even te laten bezinken ed!
Wanneer ga je?
veel plezier.
groetjes Lotte