Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die wel eens in Monte Gordo zijn geweest. Hoe is het plaatsje qua gezelligheid, jongeren enz? Ook ben ik benieuwd naar de zeetemperatuur? Is deze net zo koud als in Albufeira?
Ik hoor het graag!
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die wel eens in Monte Gordo zijn geweest. Hoe is het plaatsje qua gezelligheid, jongeren enz? Ook ben ik benieuwd naar de zeetemperatuur? Is deze net zo koud als in Albufeira?
Ik hoor het graag!
Monte Gordo komen vooral veel nederlandse ouderen om te overwinteren op af, wel gezellig en toeristisch maar zoals ik zei meer voor ouderen. daar vlakbij heb je Tavira eiland wat wel heel leuk is voor jongeren komen ook veel jongeren op af ik ook nog even deze zomer denk ik. wat de zee temperatuur betreft … ik zal het niet weten … neem aan dat dat daar wel goed moet zitten.
hiermee genoeg geïnformeerd?
De zee temperatuur is daar prima, ik ga er voor de vierde keer heen. Ik behoor tot de ouderen. Het is een gezellig plaatsje, waar best wel wat te beleven valt en vandaar uit kun je met een huurauto toch ook weer verder gaan.