Ervaringen met visavietnam.net.vn

>>>Kent iemand deze organisatie?
De visa aanvraag vor 3 maand singel entry voor 2 personen is daar maar 20 dollar…
Lijkt mij de goedkoopste, maar is die ook betrouwbaar?
Of kennen jullie nog betrouwbare organisatie’s die in deze prijsklasse vallen met hun vias?
Dank alvast, we vertrekken begin juli dus moeten wel nog even onze visa regelen.

20 dollar totaal? Of moet je bij t afhalen ( is t visaonarrival?) nog betalen?

Ik vind t erg weinig.

Ik zie op de site dat je bij aankomst fee moet betalen:weet niet of je dit ook al wist.

Maar met dat geld erbij klopt het! Is t betrouwbaar?? Dat weet ik alleen van deze site, prijzen hetzelfde geloof ik:

Op deze site is de kosten weergegeven, en hoe het werkt. visum e-visum Vietnam kosten en aanvragen

18 euro hier betalen, $25 bij aankomst. Het is een Nederlands site, lijkt mij betwouwbare. :slight_smile:

Het is hdaniger en goedkoper als je naar dan Haag gaat. daar kost je rond 65 euro voor 1 maand entry single.

Let er wel op bij aanvraag. :

• multi entry aanvragen als je tussendoor naar andere landen gaat.
  • De geldigheid van visum is geldig miv de datum op de aproval. (dus niet op het moment dat je het land ingaat.)

Mvgs

De ingangsdatum is gewoon de datum waarop jij je visum wilt laten ingaan, approval letter geeft dit ook gewoon aan

Hallo Niek,

20 dollar is een een zeer goede prijs.
Ik heb hier geen ervaring mee.

Maar de site die AzieAzie aanbeveeld kost maar 10 dollar (= €6.80 ) meer met een goede ervaring.

De site die traunuoc aanbeveelt is weer duurder; nl €27 (= bijna 40 dollar ) met een goede ervaring.

Ik heb wel gekeken naar 3 maanden single entry

Ik zou zelf even op internet kijken naar reviews van visavietnam of toch kiezen voor de aanbeveling van AzieAzie of andere die genoemd worden op deze site. Deze zullen wel gemiddeld ook rond de prijs van de 30 dollar zitten.

gr
Ton.

Ton,

Kan het dat de site van azieazie toch wel 29dollar99 rekent voor een visa 3 maand single entry? Of zie ik het mis?
grtjs,
veronique

Hallo Veronique,

Je ziet het goed, 10 dollar meer dan de 20 van visavietnam en visumvietnam is weer 10 dollar duurder.

20 dollar is echt een goede prijs.

gr
Ton.

6.80 euro…uhm…goedkoop zeg…:slight_smile:

Hallo traunuoc,

Nee, 6.80 euro (=10 dollar ) meer dus in totaal 30 dollar.
20 dollar van visavietnam + 10 dollar ( = 6.80 euro ) = 30 dollar ( = 20,50 euro).

gr
Ton.

Dat snap ik, maar nog steeds goedkoop tov bij ambassade in DenHaag en scheelt een reis en tijd.

Hallo Traunuoc,

Helemaal met je eens.

gr
Ton.

Zou je het durven betrouwen deze site, visavietnam.net.vn,?
Al wel eens gehoord van problemen met een andere of deze site?
Denk je dat het mis kan gaan en we toch beter een duurdere oplossing zoeken of moeten we het toch maar proberen?
advies graag?
grtjs
Veronique

Hallo Veronique,

Ik heb wat gegoogled en kwam eigenlijks niets bijzonders tegen van dit bureau.
Zag wel dat ze ook een reisorganisatie bestieren.

Ook hebben ze nog en tweede site, maar dan met een ander adres

Ook moet je betalen via paypal.

Verder eigenlijk niet negatiefs; de keuze is aan jouw, kan je daarin niet helpen, helaas.

Zelf zou ik gaan voor de optie van AzieAzie en ietsje duurder uit zijn maar dan geen twijfel hebben.

Meer kan ik waarschijnlijk in deze niet voor je betekenen.

gr
Ton.

Dank Ton,

Hebben net de visa via de site van azieazie besteld… Toch inderdaad beter op zeker spelen en het prijsverschil is uiteraard ook niet zo groot…
De knoop is dus door gehakt en nu nog vlug één en ander verder plannen, 't begin dichterbij te komen!
Nogmaals dank voor de hulp!
Veronique:chin:

Hallo Veronique,

Graag gedaan, en ik wens je een mooie vakantie toe.
En misschien over enkele maanden weer een ervaringsdeskundige op dit forum?

gr
Ton.

Veronique,

heleeeee fijn tijd toegewenst!!!

Ohhh watvga je genieten, ecgt!! Neem genoeg geheugenkaartjes mee voor je fototoestel… Het is er zoooo mooi!! Hihi

Ondanks dat ik nu even niet veel op het forum kan zijn, wil ik toch een klein berichtje plaatsen om je ook een hele fijne vakantie toe te wensen. Geniet ervan!

Groetjes, Anne

Hello,

welk bureau zouden jullie adviseren:

of

Ben benieuwd!

Hallo Tycorz,

Makkelijke vraag eigenlijk.

myvietnamvisa.com.

Diverse mensen hebben er goede ervaringen mee, en de prijs is een flink stuk lager.

gr
Ton.