RiksjaKids is onderdeel van Riksjaonline; een snel groeiende internet reisorganisatie die volledig lid is van ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Ze werken uitsluitend via internet maar toch persoonlijk: na je aanvraag ontvang je een individueel, compleet reisadvies. Bellen of mailen kan altijd. Naast reizen met kinderen kun je ook voor reizen met z’n tweetjes of je eigen groepje bij ze terecht. Onder Riksjaonline vallen ook: Thailand online, Maleisië online, China online, Vietnam online, India online, Sri Lanka online, Bali online, Indonesië online, Peru online, Brazilië online, Costa Rica online, Mexico online, Cuba online, Australië online, Nieuw Zeeland online, Zuid Afrika online, Marokko online en Kenia en Tanzania online.
Ik ben met deze reis organisatie in zee gegaan.
Alleen is het zo dat je dus de voledige reissom moet betalen ?
En dat terwijl ik volgend jaar pas wegga!!
Het staat in de voorwaarden…maar ik heb er overheen gelezen
De aanbetaling van het landgedeelte van de boeking bedraagt 15 % van de totale reissom plus eventuele verzekeringspremies. Deze betaling moet binnen 10 dagen op rekening nr 63.27.21.014 van Lanschot Bankiers ten name van Riksja online te Leiden binnen zijn. Het restant van de betaling dien je 8 weken voor vertrek over te maken. Als je korter dan 8 weken voor vertrek boekt vervalt de aanbetaling en dient de gehele reissom per omgaande te worden overgemaakt.
Je moet een paar regels verder kijken want daar staatdat je de vluchten binnen 7 dagen moet betalen, omdat de maatschappijen dat ook van de organistaies verwachten
Dat klopt wel. Tickets zijn onderverdeeld in vele verschillende soorten tarieven. Elk tarief heeft zijn eigen voorwaarden en regels. Zo kan een van deze regels zijn dat het ticket binnen 7 dagen na reservering uitgegeven moet worden.
Maar als het ticket eenmaal is uitgegeven kan een eventuele verhoging van bijvoorbeeld de brandstoftoeslag niet meer doorberekend worden. Das op zich wel positief, want brandstoftoeslagen stijgen de laatste tijd regelmatig.