Ervaringen met Marsa-Alam

Op 27 november vertrekken mijn vrouwjte en ik naar naar marsa alam.Wij verblijven in triton sea beach resort voor acht dagen.Iemand die weet hoe het daar is? Iemand die weet hoe ik vanuit het hotel in port ghalib geraak?
Met bus of taxi? En is er iets te zien in Port ghalib? Vele vragen,dan heb ik toch kans op een antwoord (haha).Groetjes,

Witte

Heb je zoover al gecheckt?

ja maar kan er weinig op terugvinden.

Port Ghalib is wat anders dan Marsa alam. Ik ben in maart dit jaar in de buurt van Port Ghalib geweest. Waarschijnlijk kan je vanuit je hotel met een busje daarnaartoe gaan. Het is een aangelegde haven met een boulevard met restaurants etc. Het is niet goedkoop. Verder loopt parallel aan de boulevard een straat met winkeltjes. Ik heb niet gewinkeld dus ik weet niet wat de prijzen zijn maar denk ook niet echt goedkoop.
De restaurants zijn een beetje de ketens, pizzahut en nog wat.

Vanuit mijn hotel ging er een watertaxi naar Port Ghalib maar volgens mij ligt Triton wat verder weg van Port Ghalib dus lijkt het me waarschijnlijker dat je met de auto kunt gaan.

1 like

Ik ben nog maar pas van gisteren actief, daarom pas nu het antwoord… Maar vraag me toch af hoe jullie het gehad hebben daar ?
Wij gaan al naar daar sinds mei 2011, al driemaal daar geweest (ook in hetzelfde hotel) en gaan in juni alweer terug. Buiten het hotel is er eigenlijk niets, maar ik vind het er absoluut zààlig ! En de mensen zijn er uiterst vriendelijk