he,
wie heeft er ervaringen met,kingfisher airlines,Dit is een low-cost maatschappy van indie.
Kon een ticket bemachtigen naar sri lanka voor 446 euro.vanuit ,londen heathrow,
groeten
Kingfisher is zeker geen lowcost maatschappij. Kingfisher is één van de zes maatschappijen ter wereld die 5 sterren heeft gekregen bij Skytrax en behoort dus bij de beste maatschappijen ter wereld. Gewoon boeken dus zou ik zeggen.
Ja hoor, prima maatschappij behalve dan met after-sales service. Vrienden zijn nu in Sri Lanka en vlieg zelf begin september ermee.
MAAR… deze route wordt gestopt per 15 september, dus je zou snel moeten boeken en reizen. Vervanging wordt nog niet geboden (zijn ze wel mee bezig, via Mumbai) dus vandaar die ervaringen met vrij slechte service voor de annuleringen en omboekingen…
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Zijn er nog meer recentere ervaringen met Kingfisher? :wereld:
Hmmm… kan nog aanvullen dat bij dezelde vlucht, vorig najaar, ook de ground handling te wensen overliet. Kingfisher ticket British Midland AMS-Londen en dan door met hun Bangalore en Colombo, met 6 uur overstaptijd in Londen. Toch slaagden ze er in om de bagage in Londen te vergeten, die kreeg ik dus pas na veel gezeur 24 uur later >>> Terugreis ging wél perfect.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Ground handling is niet te verwijten aan Kingfisher, dat wordt uitbesteed aan een ander bedrijf. Zeker op Londen zullen ze hier geen eigen (dochter)bedrijf voor hebben.
Absoluut, maar een A-nivo airline vergelijkt de passagierslijst met de bagagelijst voordat de vliegtuigdeuren dichtgaan. Ik was ingecheckt in Amsterdam mét bagage, en in Londen is er dus in de procedures wat foutgegaan; deels door Kingfisher zelf en deels mogelijk door de groundhandler aan wie ze 't uitbesteed hadden. Juist omdat ik de boardingcard Londen-Bangalore al had (vanuit Amsterdam) was er 1 stap minder waarop ik zelf nog had kunnen vragen of de bagage wel ‘mee’ was.
Hopelijk zijn ze sindsdien beter geworden, klonk echt als kinderziekte maar wel heel vervelend voor de reiziger…
Tnx,
<Erik> & [Sandya]