Ervaringen met groepsreis naar Indonesië

Hoi,

Ik ben al een tijdje aan het puzzelen en uitzoeken m.b.t. het maken van een groepsreis richting Indonesië. Nu zijn er vrij veel organisaties die groepsreizen aanbieden en ik hoor en lees er zeer uiteenlopende dingen over.

Ik wil graag met een organisatie reizen waarbij de groep niet al te groot is (max. 20 personen) en die qua samenstelling redelijk divers is (leeftijd, single/ stel).

Het zou voor mij erg prettig zijn om hier wat ervaringen over te ‘horen’.

Bedankt alvast!!
Evelien

Hey, heb een reis over Sumatra, Java en Bali gemaakt met Stichting Het Schone Streven. Het leuke vond ik dat deze St ook aan ontwikkelings- en hulpprojecten doet in Azië. Dus heb bijvoorbeeld ook een schooltje bezocht (naast de geijkte toeristische siteseeings). Gaf me een goed gevoel dat m’n geld ook nuttig wordt besteed. Verder heb ik hele goede reisleiders en chauffeurs gehad. Mijn groep was toevallig ook heel divers en heel gezellig. Check anders hun site eens om een indruk te krijgen.

Cheers!

Bedankt!!
Heb gekeken op de site (had er nog niet eerder van gehoord), maar ziet er goed uit!

Gr. Evelien

Hallo mensen,

Zelf ben ik met mijn man diverse malen meegeweest met het Schone Streven naar o.a. Indonesië & Vietnam en wij zijn vol lof over hen. Wij gaan maken meestal 1 x in de 2 à 3 jaar een reis buiten Europa en de andere jare binnen Europa. De laatste grote reizen hebben wij gemaakt met het Schone Streven en dit bevalt ons goed.

Vorig jaar zijn we naar Vietnam geweest en het was tot in de puntjes goed geregeld. Wat wij echt bijzonder vonden was de overnachting op de boot en dat maakt je reis toch wel heel speciaal.

Vier jaar geleden hebben wij met het Schone Streven een rondreis gemaakt naar Sumatra Sulawesi Bali Lombok en dit was echt de mooiste reis van mijn leven. Indrukwekkend was vooral Tana Toraja en ik zou hier graag weer naar toe willen … maar ja zoals het nu staat gaan wij volgend jaar met het Schone Streven naar Sri Lanka.

Wat wij van het Schone Streven heel prettig vinden is de duidelijkheid wat wel en niet in de prijs zit inbegrepen. Als je soms naar de prijzen van andere aanbieders kijkt en het dan berekend wat er wel/niet in de prijs zit. Dan kom je snel tot de conclusie dat het Schone Streven een stuk voordeliger is.

Het Schone Streven kan ik bij een ieder aanbevelen.

Wie heeft ervaring met de Java/Bali reis van Djoser?

Groet, Sylvia

Hallo Sylvia,
zie nu net je berichtje pas … heb je intussen al een reis geboekt?
Groeten, Evelien