Informatie DFDS Seaways
Cruiseferrymaatschappij DFDS Seaways biedt vanuit IJmuiden overtochten en MiniCruises aan naar Newcastle en korte en lange vakantiereizen naar Engeland en Schotland.
Ervaring met DFDS Seaways? Deel het hier!
Informatie DFDS Seaways
Cruiseferrymaatschappij DFDS Seaways biedt vanuit IJmuiden overtochten en MiniCruises aan naar Newcastle en korte en lange vakantiereizen naar Engeland en Schotland.
Ervaring met DFDS Seaways? Deel het hier!
Het is al een tijdje geleden maar ik vond het niet helemaal geweldig. Ik ben in december 2001 gaan 'kerstshoppen’in Newcastle. Het was erg gezellig maar de bootreis viel tegen en de tijd dat je in Newcastle doorbrengt ook.
Op de boot kregen we een hutje met 2 stapelbedden die heel smal waren en de wandjes waren onder en boven zeker 10 cm open waardoor je alles kan horen van je buren. Het eten van het buffet was lekker maar niet super. Personeel zie je amper en je drankjes haal je zelf bij het buffet.
Aan wal ga je met een bus naar de stad en je bent pas om 11 uur in de stad en moet om 4 uur terug zijn bij de bus. Beetje weinig tijd dus.
Ik zou het niet nog een keer, je tijd en geld kan je beter besteden. Overtocht naar London is veel korter waardoor je meer tijd in de stad kan doorbrengen.
Misschien hebben ze inmiddels eea aangepast en is het een beetje beter geworden?!