**Morzine **
Boek hier een wintersport chalet in Morzine
Skigebied : Les Portes du Soleil
Ligging op : 1000 m hoogte
Kenmerken van deze plaats : Veel gezellige bars met voldoende apres-ski mogelijkheden.
**Morzine **
Boek hier een wintersport chalet in Morzine
Skigebied : Les Portes du Soleil
Ligging op : 1000 m hoogte
Kenmerken van deze plaats : Veel gezellige bars met voldoende apres-ski mogelijkheden.
I love Morzine elke jaar weer
Leuk dorp, waar alles is wat je nodig hebt tijdens de wintersport. Goed ski gebied zowel Morzine als het hele gebied Les Portes du Soleil. Ik heb er altijd vele plezier gehad enne dit is een Frans wintersport dorp waar je 's avonds ook nog de kroeg in kunt met bijvoorbeeld live muziek.
ik zou wel opletten wanneer je gaat - als het in Frankrijk schoolvakantie is is t een behoorlijk stuk drukker!
Kun je een afdaling maken tot aan Morzine ( uitkomend bij de lift Super Morzine)
Bloem, ja als er genoeg sneeuw ligt is het mogelijk helemaal naar beneden te skiën. Ik ben er een seizoen geweest. Eind februari kon het niet meer. Maar er is een hele goede bus verbinding (gaat misschien wel sneller) naar Les Prodains. Veel plezier als je gaat.
Ik ben vorig jaar in Avoriaz geweest (ligt naast Morzine). In januari was het er rustig, maar goede sneeuwcondities. Ik zou er zo weer heen gaan. Ik ben enthousiast geworden door dit artikel op www.Bergwijzer.nl
Morzine is onderdeel van het mega grote “Portes du Soleil”.
Ben hier meer dan 10x geweest en het is een puik skiparadijs!
Als je houdt van tochten maken dan is dit een aanrader! (snowboarders krijgen wel wat vals plat voor hun kiezen)
Het gebied strekt zich uit over Frankrijk en Zwitserland.
Het gebied ligt in een soort van microklimaat waardoor er meer zonneuren gescoord worden dan elders…:zon02:
Zeker een keer doen!!!