Ervaringen met de wintersportplaats Crans-Montana

Crans-Montana

Boek hier een wintersport chalet in Crans-Montana

**Skigebied : **Crans-Montana

**Ligging op : **1500 m hoogte

Zeer leuke en gevarieerde pistes. Jammer dat je niet echt heel erg veel off-piste kan skiën. Het dorp is nogal chique en veel après-ski is er niet. Als je echt voor de wintersport komt dan is dit een uitstekend gebied om heen te gaan. Kom je voor het feesten dan is ValTho in Frankrijk meer iets voor jou.

2e Kerstdag is het weer zo ver. Dan vertrek ik weer naar Zwitserland. Ik zal na afloop wel even mijn ervaringen met jullie delen.

:SWITZERLA
Weer een geweldige wintersportvakantie gehad. De sneeuw was in het begin van de week nogal hard maar dat werd snel een stuk beter. Het had namelijk nog zo’n 60-80 cm gesneeuwd. Koud was het wel, we zijn twee dagen niet gegaan omdat -25 Celcius toch wel iets te koud was.

Het dorp lag er dit jaar weer mooi bij. Er is alleen nog steeds geen Après Ski, maar dat kom je in Zwitserland sowieso al weinig tegen. Restaurantjes zijn er daarentegen meer dan genoeg. Dat maakt de sfeer in het dorp dan wel weer zeer leuk.

Hoop dat meer mensen dit jaar voor Crans Montana kiezen.

Gr, Riemer

ik ben er ook geweest, iritante liften, best slechte sneeuw maar heeeeeerlijke zon!!

Ik vind de afdaling vanaf de gletcher echt fantastisch! Superlang, mooie rode piste, en ben ook eens off piste gegaan en echt een hele mooie tocht met gids gemaakt. WEl even ist gehad, en das zonder gids niet te doen. Ik heb zelf ook een websiteje gemaakt voor Crans Montana: www.cransmontanazwitserland.nl. geeft een mooi overzicht van websites die appartementen of chalets die in Crans Montana te huur zijn. Binnenkort in de lucht