Ik heb al een paar jaar zeer goede ervaringen met de duitse vliegmaatschappij Condor. ELke twee maanden hebben ze stuntprijzen. Ga nu in december voor nog geen 80 euro (retour, alles incl.) naar Dusseldorf vanuit Gran Canaria.
Goede service, goeie muziek en films, gratis eten en drank, eten is ook nog eens lekker. En dat voor die prijs!
goede tip, bedankt!
Geen dank! Ook leuk om te weten is dat ze bij Condor niet moeilijk doen als je meer dan 20 kg aan bagage meeneemt. Zeggen ze helemaal niets van. En het beste is om je aan te melden voor de nieuwsbrief dan ben je altijd op de hoogte van de nieuwste stuntprijzen. Wees er snel bij want deze acties duren altijd maar 2 dagen en dan verdwijnen deze tickets weer.
Saludos
Monique
Op 28 Juli vlieg ik met condor vanuit Dusseldorf richting Palma de Mallorca, moet zeggen dat ik de fijne vliegtijden heb!
heen: 6.05
terug 19.45
Ik hoop dat het een fijne maatschappij isā¦
is dat bij elke vlucht?! dat het eten en drinken āgratisā is??
Hoi Nienke, bij mijn weten wel. De vlucht naar van Duss. naar Las Palmas duurt maar 4 en een half uur. En ik heb altijd een maaltijd en drankjes gekregen.
Misschien dat je bij binnenlandse vluchten geen eten krijgt omdat je dan minder dan 2 uur vliegt of zo.
Ook ik heb tot no toe goede ervaringen met hun.
Heb 1x naar Burgos (Bulgarije) gevlogen (stunt prijs 59 euro retour incl. alles).
Nu vlieg ik 9-9 voor 17 dagen (alleen ticket) kostte 529,00 euro naar Venezuela (Isla margarita) Terwijl Nederlandse aanbieders op 750-800 euro zitten voor 17 dagen verblijf.
Dus toch weer ruim 250 euro in de knip extra
Piepo
Ben nu klein weekje terug,
Vliegen met condor is me prima bevallen!!
elke vlucht een broodje en wat drinken,
Zat op de heenweg in een airbus A320, deze heeft om de ongeveer 3 a 4 rijden stoelen in beide rijen een scherm hangen, heel leuk want wat je hierop ziet(bij start en landing) is het beeld voor het vliegtuig, zo zag je 10 min. voor de landing de landingsbaan al liggen.
Een goede maatschappij met zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding waar ook de inwendige mens niet wordt vergeten.
Willem
Omdat ik meestal een beetje huiverig ben om van honk te veranderen, toch besloten om te vliegen met condor. Dit nav de vele goede berichtjes.
Enne⦠bijkomend voordeel, het scheelt echt enorm met een bv. transavia.
Voor mijn gezin is dit al gauw 600 euro (en dat gaat niet allemaal op aan benzine, wanneer wij naar Dusseldorf moeten rijden) naar Tenerife.
Daarnaast is het ook nog een rechtstreekse vlucht, wat ik met kinderen, toch wel een prƩ vind.
Hopelijk bevalt het ons ook goed!>>>:cheer::dag::wereld::vak02:
Zult zeker geen spijt hebben van jou keuze.
Is een perfecte maatschappijā¦echte Deutsche Grundlichkeit
Alles tot in de puntjes verzorgd, lekker eten, en genoeg beenruimte in economie class.
Ben er een paar keer mee naar Isla Margarita, en Salvador in Brazil mee gevlogen. Tijd vloog voorbij.
Ik ga vliegen naar Tenerife, als er een film wordt gedraaid moet je dan zelf oordopjes meenemen? Wordt er een film gedraaid?
En klopt het dat ik geen eten aan boord krijg, ergens heb ik dat gelezenā¦heb het nu los geboektā¦want ja zonder etenā¦lol2
Lees graag een reactie!
Grtz van Marloes
Marloes, je stelt wel een vraag die voor mij moeilijk is te beantwoorden. Dit omdat ik naar Kenia vlieg en daarbij twee maaltijden en gratis drank krijg geserveerd. Alleen alcohol is betalen.
De kortere vluchten zijn volgens Bebe (nog een schrijver) ook van een hapje en een sapje voorzien.
Het hoortelefoontje is tegen een kleine vergoeding te verkrijgen aan boord. Die mag je houden. d.i.v.m. de stekkermaat die kan verschillen. Makkelijk voor de terug vlucht.
Het reisbureau kan zeker meer informatie geven.
Wens je een goede vlucht!
Willemtwee
Hoi Marloes,
Ja, oordopjes mag je ook zelf meenemen.
Alleen die van Condor hebben 2 stekkertjes, waardoor je op je beide oren geluid krijgt.
Neem jij je eigen oordopjes mee, (bijvoorbeeld die van je mp3 player), dan merk je dat je maar op 1 oor geluid krijgtā¦je andere oor doet dan voor spek en bonen mee
Eten is lekker bij Condorā¦ja waarom zijn er veel Duitsers dik mmmmm.
Je krijgt bij Condor altijd eten aan boord (Gratis), dus hoeft niks mee te nemen.
Alleen bij korte vluchten tot 3/4 uur zal het 2 broodjes zijn p.p., en genoeg drank.
Bedankt voor jullie antwoord!
Fijne dag!!
Grtz van Marloes
Wij hebben plannen om naar Alaska te vliegen is ongeveer 17 uur vliegen.
Conor is voor ons een onbekende maatschappij, wij vliegen meestal met air canada, is het toestel ruim genoeg,qua been ruimte ik en 1,86.
Hoe is het op zoān lange vlucht.
De prijzen zijn inderdaad oke
Travboy
Condor is een perfecte maatschappij, eigenlijk alles wat DUITS is is goed.
Ze zijn een dochtermaatschappij van Lufthansa, ook al prima geregeld bij hun.
Nee, je zult er geen spijt van krijgen door met hun te vliegen.
Ik ben al best vaak gevlogen, maar moet zeggen Condor staat in mijn top 3.
Zelf ben ik met hun naar Isla Margarita geweest (12 uur vliegen), en naar Salvador Bahia in Brazilā¦ook iets van 12 uur, altijd prima service, breede stoelen, ruimete genoeg, en lekker eten en drank.
Boeken zou ik zeggen.
Piepoā¦
Wij vliegen in augustus met condor naar Alaska.Het si vanuit Frankfurt 10u vliegen.Zijn er in het vliegtuig persoonlijke schermpjes met de vluchtinfo enz. zodat we onze tijd kunnen opvullen?
Dat het eten lekker is heb ik al op verschillende reacties gelezen.Heeft er iemand een idee met wels type er op Alaska gevlogen wordt?
Bedankt alvast
Thea1950
Ik heb in Mei tickets geboekt bij Condor. Enorm balen want nu zijn er op dezelfde dag, dezelfde vluchtijd maar wel een ander vluchtnummer tickets te krijgen die veel goedkoper zijn. De regel vroeg boeken voor de beste prijs gaat bij Condor dus niet opā¦
Hoi Peet,
Klopt, soms hebben ze āEintags-Fliegenā, en dan kun je van donderdag tot zondag tickets boeken voor goedkope prijsjes.
Ik had al eens in 2009 retourtje Frankfurt - Brazilie voor 298 euro all-inn.
Meld je aan op hun nieuwsbrief dan weet jij ook wanneer de goedkope prijzen voorbij komen
Piepoā¦
Condor vernieuwt interieur langeafstandsvloot.
Bekijk hier het interieur van de toestellen op de special Condor flashsite *
Groetjes
Theo
www.thelatinworld.nl/condor.html