Ervaringen met Camping Park Albatros

Ervaringen met Camping Park Albatros

*Wie Toscane zegt, denkt uiteraard aan de prachtige, harmonieuze landschappen waar de mens in de loop der tijden talloze cipressen, olijfbomen en wijnstokken heeft aangeplant - drie boomsoorten die kenmerkend zijn voor deze schitterende regio. In dit mooie Toscane ligt de gezellige camping Albatros. Wanneer u de camping binnenkomt wordt u meteen getroffen door de vriendelijke en ontspannen sfeer van de camping. Het is een échte familiecamping waar een leuk animatieteam aanwezig is die ervoor zorgt dat de kleintjes, maar ook de jongeren en volwassenen zich geen minuut hoeven te vervelen. Camping Albatros is niet alleen geschikt voor een ideale strandvakantie, maar ook de omgeving van de camping heeft veel te bieden; uitstapjes naar Florence, Pisa, Siena, het eiland Elba en het natuurpark “Val di Cornia” zijn zeker een aanrader.
*

Wat zijn jouw ervaringen met Camping Park Albatros? Plaats ze hieronder!

Megacamping. Heb er 1 keer 1 week gestaan in een stacaravan van Vacansoleil, maar nooit meer op deze camping. Te klein zwembad voor teveel badgasten. Restaurant was niet om over naar huis te schrijven.

Super mooie camping, vriendelijke ontvangst…
geweldig zwembad, met zachte bodem voor de kleintjes…
leuke animatie, 's avonds hadden ze vaak een voorstelling…
Restaurant op de camping was goed, leuke bediening, vaak ook Nederlands
achter het restaurant was een barretje, erg gezellig, we kregen zelfs een show flairen van de cocktailshaker.

Park albatros is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving, Sienna, Florence en Pisa zijn echte aanraders.

Helaas ligt de camping niet direct aan het strand, strand bij de camping is ook niet zo geweldig. Beter rijdt je een eindje naar links, daar vind je een erg mooi strandje. In de buurt zijn veel mogelijkheden om lekker te zonnen, te zwemmen en te snorkelen…

Park albatros was voor ons een topcamping!

Hallo,

Ik ga er dit jaar 3 weken naartoe. Nu vroeg ik me af hoe het zit met de discotheek op de camping? Weet iemand iets over deze discotheek, of stelt het vrij weinig voor? Weet ook iemand tot hoelaat de discotheek open is?

Mvg,
Martijn

Ik kan me zo geen disco herinneren op Park Albatros,
wel 'n heel leuk barretje waar ze de lekkerste cocktails serveren… maar 'n echte disco, nee dacht 't niet…

Misschien buiten het park?

Het schijnt dat er sinds 2010 een disco is van 16 +, dat was ook de reden waarom ik benieuwd was of deze disco iets voorstelde. Ik weet niet welk jaar u er bent geweest, afgelopen jaar? Want als u er niets van af weet, dan ga ik er niet vanuit dat het veel voorstelt.

mvg,
Martijn

Beter dat je ‘je’ zegt! :smiley:

Ik ben er in 2008 of 2009 geweest, dus dan zou 't kunnen dat er nu wel een disco is… heel goed mogelijk want ze waren wel nog steeds af en toe aan het bijbouwen toen.!

Alvast veel plezier!