De vakantie is net voorbij en ik ben alweer opzoek voor een nieuwe bestemming voor volgend jaar juli. Wij hebben vier kinderen die tegen dan 7, 6, 4 en 2 jaar zullen zijn. Ik heb mijn oog laten vallen op camping Parco Al Sole in Meride. Is deze camping een aanrader. Wij zijn mensen die opzoek zijn naar rust en van elkaar genieten. Hoe is de omgeving? Graag zouden we wat willen gaan wandelen, dorpjes bezoeken, marktjes, …
Hij krijgt redelijke cijfers op
De buurt is erg mooi, hebben geregeld vanaf appartement aan het meer van Lugano wandelingen en trips gemaakt.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Hoe zit het met wandelen in deze omgeving? Zwaar? Niet zwaar? Goed aangegeven? Lang? Niet te ver rijden naar het startpunt?
En dorpjes? wat moeten we zeker bezocht hebben?
Lichte bij de meer-oevers en middelzware dichterbij de camping. Behoorlijk wat opties dus nooit echt ver rijden.
Veel bordjes maar de kwaliteit vonden we toch wel wat minder dan elders in Zwitserland, zal wel de Italiaanse inslag zijn :vak02: Bijvoorbeeld ‘Chiasso 5 km’ en dan na half uur wandelen wederom exact 5 km, of in minuten aangeven net zulke slordigheden. Richting klopte in ieder geval wel :chin:
Sukses,
<Erik> & [Sandya]