Wij zijn ons momenteel aan het oriënteren op een autorondreis door Florida en van de offertes die we hebben opgevraagd springt de offerte van Amerika Plus (de Amerika-afdeling van Aeroglobe International) er het meest gunstig uit. Het scheelt gewoon bijna 300.- met de daarop eerst volgende prijsopgave. Maar graag lees ik wat reacties van mensen die ook met Aeroglobe hebben gereisd, want op dat gebied kan ik niet zoveel over ze vinden. Ze zijn wel aangesloten bij anvr/sgr, dus dat zal dan wel goed zitten. Graag hoor ik of er mensen zijn die me wat meer kunnen vertellen of hun ervaringen. Alvast bedankt.
Corné
Vorig jaar zomer (2010) heeft Aeroglobe voor ons een bestaande rondreis aan onze wensen aangepast. De rondreis was goed georganiseerd, alle documenten waren aanwezig. Wij waren volledig tevreden. De voor ons geboekte hotels varieerden wel. Van zeer luxe (Miami, Key-West) tot eenvoudig (b.v. St. Augustine, Sarasoto) maar de rondreis was ook veel goedkoper dan bij andere reisorganisaties. Verwacht niet te veel documentatie van Florida als onderdeel van het reispakket.
Wat ons betreft: maak er gerust gebruik van, wij hebben een zeer positieve ervaring opgedaan met deze reisorganisatie.
Arij
Wij zijn in 2002 met Aeroglobe weggeweest. We hadden toen gekozen voor een georganiseerde autorondreis. Deze reis was tot in de puntjes verzorgd, niets op aan te merken. Toendertijd kwamen ze qua prijs er het beste uit en toen we later de reispapieren toegezonden kregen, zagen die er ook goed verzorgd uit. In 2007 zijn we weer naar de States gegaan en hebben we naar een aantal touroperators een reisschema opgestuurd van de plekken waar we heen wilden enzo. Aeroglobe gaf ons toen ook weer de beste offerte en wat ik me van toen ook kon herinneren is dat ze heel snel reageerde op mails van ons, dat was erg prettig. Dachten ook prima mee, met onze wensen. In 2012 willen we weer naar de States en dan zullen we ook zeker contact opnemen met Aeroglobe. Dus Corné, als je de prijs goed vindt, kan ik je met een gerust hart Aeroglobe aanprijzen. Hele fijne reis alvast gewenst.
Groet, Renate
Arij en Renate, dank jullie wel voor je reactie. Het bevestigd al het gevoel wat ik had, altijd fijn om te lezen. We gaan ervoor en we hebben nu al zin in de reis.
Wij reisden al zeker een keer of 7 met aeroglobe en steeds met grote tevredenheid.
Paul, Borsbeek, België
wij gaan voor het eerst met Amerika plus en tot nu toe reageren zij bijzonder snel op vragen,
ook wij kunnen weinig vinden over deze reisorganisatie , dus zijn we blij met de reacties hier boven.
Hey Alfred,
Aeroglobe op zich is niet zo groot, maar ze zijn bijzonder professioneel bezig!
Ze zijn onderdeel van of aangesloten bij KUONI travel. Dat is een gerenormeerde Zwitserse reisorganisatie die al vele tientallen jaren degelijke producten levert!
Ik kan over aeroglobe alleen maar positieve dingen melden. De service en de prijs kwaliteit verhouding zijn van een niveau dat ik nog nergens anders mocht ervaren.
Ik hoop dat je iets aan kunt met deze info…
Mvg,
Paul Van Looy
hartelijk dank Paul we gaan het ervaren en jou antwoord stelt ons gerust
groet Alfred
Op http://www.reisorakel.nl vind je ook nog een aantal ervaringen met Amerika Plus. Hieronder de samenvatting van deze ervaringen:
Vervoer: 9,3
Accommodatie: 7,5
Gids: 10,0
Prijs: 8,3
Totaal: 8,0
Over het algemeen zijn de mensen erg tevreden met hen.