Ervaringen met 8-daagse Kasikasima tour

Heeft iemand ervaring met de 8-daagse Kasikasima tour. Ik wil deze graag gaan doen, maar wil graag weten of het de prijs (729 Euro) waard is.

Ik wil ook wel naar de Raleighvallen en zal daar ook al 400 Euro voor moeten betalen. In totaal dus voor twee personen al 2200 euro aan tours.

Tel daar het verblijf in Paramaribo van 10 dagen bij op en m´n budget wordt toch wel overschreden. Aan de andere kant zal ik niet snel de kans meer krijgen om deze natuur te zien! Is het dus de moeite van het bedrag waard, Kasikasima én de Raleighvallen?

Bart,

hier heb ik een emailadres van een iemand die je wel tegen een redelijke prijs op die plaatsen kan schouwen.

Je kan haar mailen voor alle informatie:

touro@live.nl>>>

Hallo Bart,
De prijzen van binnenlandstrips worden inderdaad vaak als duur ervaren. Echter zie je wanneer je de tours doet, ook waarom de kosten zo hoog zijn. Mijn ervaring en van andere die met tours mee zijn gegaan, dat de tours en de ervaring het geld meer dan waard is. Geniet van je vakantie!
Groetjes Judith

Op moment was ik me ook aan het oriënteren op dergelijke reizen. Deze laatst genoemde is toevallig van Mets en vroeg mij dan ook af of eventueel betere en goedkopere avontuurlijke trips beschikbaar zijn?

Budgetvriendelijke tours kan je boeken bij SouthWest Xpedition Tours

http://surinamexpedition.com

Groetjes

Dirk

het geld is het meer dan waard. maar let goed op aanbiedingen. ik logeerde bij kekemba resort en die hadden een aanbieding voor euro 575!!

Ik heb de Kasikasima tour in februari 2011 gedaan en het was absoluut elke cent waard (ook al is Mets een dure organisatie met een bijna monopolie positie voor diverse lokaties)

de resort palemeu en awarrdam zijn eigendom van Mets. Een goed alternatief (ook monopoly want ook eigendam van 1 iemand/organisatie) is Anaula.