Hallo,
Op internet vond ik ‘Ashiyana’ yoga centre. Ziet er allemaal prachtig uit… maar niets over de kosten en op google maps kan ik het niet vinden.
Heeft iemand ervaring met dit centre?
Alvast bedankt!
Hallo,
Op internet vond ik ‘Ashiyana’ yoga centre. Ziet er allemaal prachtig uit… maar niets over de kosten en op google maps kan ik het niet vinden.
Heeft iemand ervaring met dit centre?
Alvast bedankt!
Adres staat gewoon op Google Maps: Junas Vaddo (zo spellen zij 't), Mandrem, Goa. Niet ver van een paar hotels.
Verder geen ervaring.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Op Google maps ligt deze naam nog ver van de kust, terwijl zij aangeven dat het aan de kust ligt. Ik heb ze inmiddels een mail weten te sturen, weet dus hopelijk snel meer.
Dank in elk geval.
Groetjes
Ja nu zie ik 't ook, maar Google Maps plaatst ook een Mandrem beach resort in het binnenland. Het zou wel eens kunnen zijn dat Junas Vaddo nog wat langer is dan de Laan van Meerdervoort in Den Haag.
De website meldt netjes
"
Mandrem, a remote and sleepy fishing village in the north of Goa, has a number of restaurants, an internet cafe, a travel agent, a small organic shop, general grocery store and places to rent motorbikes or hire taxis. Thirty minutes away by road is the large market town of Mapusa, which has good coach connections to other indian towns and cities."
Dus Google’s overall beeld klopt wel en de details denk ik niet echt…
Sukses,
<Erik> & [Sandya] / over 6 weken in India bij een Indiaas vriend die in Goa gewoond heeft, kan dan nog lekker ook daarover kleppen :kus:
Haha… nooit geweten dat in Goa de laan van meerdervoort ook bestaat!
Ben je vaak in Goa geweest?
Groetjes Pleun
Nee maar dit wordt de 5e keer India, en ik begin al wat ervaring te krijgen in het soms idiote adres- en routesysteem aldaar. Te moeilijk voor google maps. Deze keer ga ik vooral vrijwilligerswerk doen in Maharasthra, dat wordt dus uren in de gammele bus zitten of (m’n vriend dreigde al) in het donker achterop z’n motorfiets over bochtige donkere binnenweggetjes na een avondsessie in dorpen ver van de stad:cheer:
Sukses in Goa (als 't doorgaat),
<Erik>
Kosten zijn 1700 pound als je binnen een maand aanmeld en 2100 pound als je later aanmeldt.