Ashram (yoga meditatie) in Zuid India (Goa)

Hi all, wil in jan / feb 2011 graag naar een Ashram om yoga te beoefenen en te mediteren. Ik zou graag tips krijgen voor Zuid India.

Ik weet dat er veel commerciële ashrams zijn opgezet waar de " authentieke ashram ervaring" nogal te wensen over laat…

Heeft iemand goede ervaringen of juist slechte?
Hoor graag!

Grtz Inge

Hey Inge,

Ik ben naar precies hetzelfde op zoek als jij! Rond februari 2011 naar Goa voor meditatie en yoga.

Ben jij al wat wijzer geworden? Ik kom ook veel commerciële en dus dure ashrams en yogavakanties tegen. Het is nogal lastig om het kaf van het koren te scheiden merk ik.

En ben je echt op zoek naar een Ashram of is een yoga-oord ook goed? In dat geval kan je misschien kijken op:

Groetjes, Kim

Hi Kim,
Jouw link is helemaal leuk, deze had ik zelf ook al ontdekt en lijkt me 1 van de leukere resorts die er is.
Ik denk een een combi van ashram, yoga resort en daarna een ayurvedische retraite die ikwil gaan bezoeken.
Heb iig een goede yoga ashram gevonden (zijn ook veel filmpjes van op youtube te vinden):

Tks voor je reactie!

Grtz Inge

Hallo allebei!

Ik heb het plan om in december 2011 en januari 2012 een aantal weken naar Goa te gaan om yoga en vrijwilligerswerk te doen. Ik vroeg me af of jullie een goede ervaring hebben gehad! Hebben jullie tips voor mij? Ik ga alleen reizen!

Groetjes

Super! Ik blijf deze volgen, want ben heel erg benieuwd naar jullie tips.