Ervaringen Huis Huren Spanje

Hoi,

Wij zijn twee families en zijn volgend jaar van plan een huis te huren in calonge spanje costa brava. Kunnen jullie mij de nadelen van deze vakanties vertellen. Bijvoorbeeld zijn er muggen moet je je niets voorstellen bij zo’n huis zijn de foto’s mooier dan de werkeljkheid en ga zo maar door.
zou mij er erg mee helpen te beslissen om of dit te doen of toch maar in een luxe hotel te gaan. Wij willen een drie sterren huis huren i.v.m. honden die wij meenemen.

Groetjes Cis

hoi,
ik ben marianne,ik ga elke jaar naar spanje toe,want mijn familie woont daar.
wat muggen betreft mag je wel wat meenemen daar voor,want in de zomers is het warm en komen de muggen eerder,wat een huis huren betreft voor de vakantie,kun je het best wel doen,ik denk dat je ook nog goedkoper uit bent,ik weet niet hoe lang je gaat.
voor meer vragen kun je mij altijd hierover emailen als je wilt. :rolleyes:
kijk na delen heb je bij elke vakantie wel,de huizen zijn daar echt heel mooi,vooral als je dicht aan het strand zit.

hallo,

ik ga emigreren naar spanje,maar het probleem is, dat wij daar nog geen woning hebben,waar ik volledig in kan wonen als huurder.
ik wou graag aan de kant van portugal wonen,
zijn er mensen die denken dat wil ik wel,heel graag zelfs.
mijn gezin bestaat uit 2 honden,mijn zoontje van 13 jaar en mijn man en ik zelf.
wie kan mij hier mee helpen,alle opties is welkom bij ons.
onze voorkeur gaar uit,naar een ruime badkamer,3 slaapkamers,grote keuken,eventueel een zwembad is ook welkom,en plavuizen vloeren. :slight_smile:

wie kan ons helpen daarmee of informatie geven.