Hallo allemaal kan iemand mij mischien vertellen of je een huis of apartement in zuidspanje voor een redelijk prijs kan huren voor een maand met een hondje
ik heb zelf gekeken kan helaas niets vinden wat ik een leuke prijs vindt, ik wil namelijk half december tot half januari daarna toe of heeft iemand daar een huis of apartement die ik kan huren, als jullie informatie voor mij hebben dan kan je mij emaillen onder s_de_graaff@hotmail.com
er moet genoeg te vinden zijn hoor, ook voor een redelijke prijs. Kijk eens op websites van makelaars in de plaats waar je naar toe wilt. www.kyero.com is ook een handige site, hier plaatsen makelaars hun vastgoed op, zoek dan op long term rentals, niet op kopen uiteraard. Nog een tip, vooral afdingen, er staat zo ongelooflijk veel te koop en te huur in Spanje dat huiseigenaren allang blij zijn als ze het kunnen verhuren. Je kunt ook via sites als marktplaats.nl of spanjemarktplaats.nl zoeken, dan kom je vaak rechtstreeks bij particulieren. Als je aan de Costa blanca hebt zitten denken laat me het dan weten, dan kan ik misschien hier eens voor je kijken. (omgeving Javea, Moraira, Denia.
succes,
paul