Ervaringen Argeles Sur Mer

Gaan er nog mensen met GoGo ? 15 juli weg en 10 dagen blijven? B) B) Groeten van ons

Ik en een vriendin gaan wel rond dezelfde tijd maar we gaan niet met gogo!!
wij vertrekken maandag 18juli.

xxxies

hoi hoi lieve mensjes!!!

ik wou ff zeggen dat de vakantie van mij en vriendin van me vastgelegt is!! wij gaan zekerzzz naar argeles!!!
dus ik heb jullie gewaarschuwt :stuck_out_tongue: haha :smiley:

doeggg,

xxxx suus

Originally posted by kaja@30-05-2005, 09:14:50
** hoi hoi, wij gaan met zijn vijfen (3 meisjes 2 jongens) naar argeles en staan ook op camping front de mer! we hebben alle vijf echt super veel zin! we gaan in de periode van 18/7 tot 3/8… wie gaat er dan nog meer?? reageer! tot dan… xx kaja **

Hey wat cool. Ik ga met een vriendin ook 18 juli tm 3 augustus…
En we hebben er zin in!!! :smiley:

heyy

Ik ga dit jaar ook naar Argeles sur Mer. En ik heb er super veel zin in . :slight_smile:

Ik ga naar de camping les marisouns dat is ongeveer 10 min lopen van het strand.

Ik heb al super veel leuke verhalen gehoord over Argeles dus we zullen zien! :rolleyes:

Ik ga 3 weken en vertrek op 25 juli! Het uitgaan moet super zijn dus dat moet goed komen!

Xxx Tessa :stuck_out_tongue:

eej mensen

daar ben ik weer :stuck_out_tongue:
echt super gezellig dat er zoveel mensen naar argeles gaan :slight_smile:
mijn vriendin en ik hebben er ook superveel zin in,

wij vertrekken maandag 18 juli om 16uur vanaf eindhoven

liefs xxx suus

Gaat er dan helemaal niemand met GoGo hier naar Argeles? Dat wordt dan een lege bus…(15 juli vertrekken)

Groeten ons

AAAAAHHHH arme blackies :stuck_out_tongue:
ut zal vast geen lege bus worden alleen de mensen die met gogo gaan
zitten gewoon niet op deze site te kijken!!!
maar gelukkig voor jullie 18 juli vertrekken wij :stuck_out_tongue:
dat wordt pas gezellig :slight_smile:

doeggg, xxxxxx

[FONT=Times][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]Ach anders zitten wij alleen in de bus dan vermaken wij ons ook wel hoor, en natuurlijk moet iedereen bier meenemen in de bus hoewel dat niet mag als je dat niet doet ben je gewoon een stumper. Iedereen die van 15-25 juli naar argeles gaat voeg toe: noorseblackjack@hotmail.com of kijk op : http://spaces.msn.com/members/blackjackboogiewoogies

groetjes ons

Jow, weer een berichtje van mij

Weet ook iemand hoe het zit met de douches op de camping (front de mer)? Moeten dr muntjes in of kun je douchen zolang je wilt? Kom nl net terug van vakantie uit de alpen waar ik dus op een camping met douche muntjes zat en geloof me, dat is te gruwelijk voor woorden!

Alvast bedankt!

Originally posted by Lamme tak@14-07-2005, 14:50:32
** Jow, weer een berichtje van mij

Weet ook iemand hoe het zit met de douches op de camping (front de mer)? Moeten dr muntjes in of kun je douchen zolang je wilt? Kom nl net terug van vakantie uit de alpen waar ik dus op een camping met douche muntjes zat en geloof me, dat is te gruwelijk voor woorden!

Alvast bedankt! **

Hoi,

De douches op camping Front de Mer zijn gratis. Je kunt dus zo lang douchen als je wilt, en ze zijn ook nog eens altijd warm. Prima geregeld dus. De toilletten zijn minder schoon, maar dat heb je altijd op (jongeren)campings. Ik ben er vorig jaar geweest en heb me daar prima vermaakt. Je hebt er veel kroegjes, terrasjes, discotheken etc. De prijzen zijn helaas in die uitgaansgelegenheden wel duur, voor een biertje betaal je al gauw 3 euro (Heineken 5 euro), ook mixjes etc. zijn behoorlijk prijzig.

Ga je met activiteiten mee, dan zou de openlucht discotheek zeker aan raden, zeer gezellig en lekker druk, verder is een uitstapje naar Barcelona (als je daar nog nooit geweest bent) ook wel bijzonder. De strand is lekker breed (wel kiezel) en biedt dus genoeg ruimte bovendien is camping front de mer lekker dichtbij zowel het strand als de supermarkt.

Prettige vakantie in ieder geval!

Oke bedankt voor de info, daar heb je wat aan!

Alleen wel jammer dat het een kiezelstrand is, is dr geen zand strand in de buurt?

Wij (twee meiden van 21) gaan morgen (25 juli) naar Argeles en volgens mij zitten we wel bij een aantal mensen in de bus die op dit forum zijn geweest. Wel leuk dat er zo veel mensen hebben gereageerd op mijn vraag.

Volgens mij wordt het daar wel een leuke tijd!

en waar stappen jullie in?

(ook zo’n moeite om alles mee te krijgen met inpakken?)

Heey allemaal,
Ik ga van 1 tot 10 augustus naar Argeles sur Mer met mn vriend… En we zitten dan op de camping front de mer. Zijn er nog meer mensen hier die dan ook daarheen gaan?? Kgeloof dat tot nu toe de meeste er een weekie eerder zitten. Fijne vakantie voor degene die morgen vertrekken B) Maar zal wel lukken denk, ziet er allemaal iig errug leuk uit :smiley:
Doeidoei!

Ey, ik zit dr dan ook nog met een maat van me. We hebben nl voor 17 dagen geboekt en gaan dus ook op 10 augustus terug!

Misschien tot dan!

lieve mensen die naar argeles gaan,

ik ben van 18 juli t/m27 juli naar argeles geweest. naar camping Front de mer, en ik moet zeggen ik heb een super vakantie gehad. wij waren met xtravel!!! ut strand was echt dichtbij :slight_smile: ut stappen was er errug goed :slight_smile: maar waar je zeker naar toe moet is de schuimparty in de Indigo , echt zow gaaf :slight_smile:
mensen die nog naar argeles gaan wens ik heeel veel plezier maar dat komt zekerzzz goed, als ik kijk naar mijn vakantie daar.
ow en het toiletgebouw is dan iets minder schoon op front de mer, maar als je een toiletgebouw iets verderop neemt scheelt ut een beetje qua schoonheid :stuck_out_tongue:

fijne vakantie nog :slight_smile:

liefs xxx SoeZzie

Haaaayylo!

Ik ga samen met een vriendin van 13 t/m 23 juli naar Argeles! wij zitten op campingg Mar Estang… zal wel erg gezellig kunnen worden…Hoe oud zijn jullie? Byeee dnies en jowel

Hee partygangers!

Ik ga met een groep van 7 meiden in de zomer van 2009 om precies te zijn 10 juli naar Argeles sur Mer, camping front de mer. Wie gaat er nog meer in deze periode en zijn er nog recentere reacties over de camping te vinden want 2005 en 2009 scheelt togh egt wel 4 jaar! En hoe duur is het uitgaan daar als je zo’n pas hebt dat je korting kan krijgen op de drankjes + entree, neem bijv een malibu cola of andere coctail ?

Alvast bedankt en veel plezier komende zomer!
btw: we zitten in de leeftijdsgroep 17jarige :wink:

Echt een bestemming voor jongeren, mij veel te toeristisch. Als je niet naar de Costa Brava wilt, is dit een minder ruig alternatief.