Argeles Sur Mer - Geweldig Voor Jong En Oud!

Hallo allemaal,

Een aanrader is Argeles Sur Mer, voldoende te doen voor jong en oud, heerlijk strand, heerlijke zee en heerlijke cocktailbars en discotheken. Camping Le Front de Mer is een aanrader!!!

Check mijn homepage http://www.argeles-sur-mer.nl

Grtz,

Lammert

Het licht er aan waar je voor op vakantie gaat ik vond het veel te druk en weinig te zien ik had het gevoel dat ik in scheveningen liep.
Nee doe mij maar de ardeche met name les vans daar kom je echt toe rust.

Afgelopen zomer zijn wij ook de camping Le Front de Mer geweest en wij vonden het erg tegenvallen. Het begon al bij de receptie van de huurcaravans hier spreken ze alleen Frans en doen verder ook geen moeite. Onze kinderen waren net 1 en 3 en ons leek het zwembad heel erg leuk voor hun. Echter het zwembad begon bij ongeveer 50 cm dus de kleinste moest continu gedragen worden en de oudste vond het ook te diep. Animatie was er NIET. Het ligt wel lekker centraal vlakbij het centrum en aan het strand.

Hoi,
Je hebt volkomen gelijk: Argelès sur Mer is fantastisch! Dat er weinig te zien zou zijn is onzin, je moet het wel willen opzoeken natuurlijk!
De omgeving is geweldig, de natuur wonderschoon en het weer is gewoon prachtig! Wij zijn zó van Argelès gecharmeerd geraakt dat wij op Camping-club La Sirene het afgelopen jaar een mobil-home, model cottage hebben gekocht. Dit jaar (2004) is hij door ons in gebruik genomen en zijn wij hem ook gaan verhuren en ik moet zeggen: het is van alle kanten goed bevallen. We kregen zoveel lieve reacties van onze gasten en zelf hebben we er drie keer volop genoten. Ook in september is Argelès sur mer een aanrader! Zonnig en warm, maar de zon prikt niet meer zo erg als in juli! Kijk maar eens op onze site voor foto’s en wellicht contact?! Op www.rent-a-cottage.nl krijg je een beetje een idee van wat wij bedoelen!!
Groetjes LOES
[email=info@rent-a-cottage.nl]info@rent-a-cottage.nl