Ervaringen Argeles Sur Mer

Hallo allemaal :wave:,

Wij gaan met zijn 4en naar Argeles sur Mer en we zitten op de camping Front de Mer. Kan iemand ons meer vertellen over deze camping. En misschien meer over de omgeving kwa uitgaan enz.

Thanx!

Ja ik was er vorig jaar. Front de mer is de beste keuze als je naast een leuke camping ook nog eens heel tof uit wil gaan. Je zit maar een paar honderd meter van het het strand en uitgaanscentrum vandaan. Je hebt er goede discotheken zoals the kiss (standaard elke avond heen), la playa (mooie tent wel heel duur kwa drankjes), exotique (zit aan de boulevard).
De camping is wel relaxed omdat er veel jongeren zitten MAAR ze zijn wel superstreng met dat je `s avonds stil moet zijn, maar dan ook echt stil! Je mag volgens mij na uur of elf niet eens meer voor je tent zitten chillen. Sanitair kan zo nu en dan ook vrij goor zijn maar wat wil je met al die jongeren. Al met al echt kamperen.

heeey !! ik ga met 5 meiden ook naar de camping front de mer lijkt me echt super leuk joh allemaal leuke info hier allemaal over !!!
wie gaat dr nog meer naar dei camping reageer eff dan :D!

alvast bedankt !! xxx

kijk eens op www.camping-frankrijk.nl, daar kan je vaak erg veel info en meningen vinden over campings!

bedankt , kzal is even daar gaan kijken dan !!

Geen dank! :slight_smile:
en hier nog een site met meningen over campings, misschien staat ie daar ook tussen : http://www.allecampingsinfrankrijk.nl/

tis dr geweldig!!! echt de moeite waard!!!

Wij gaan vanaf 24 10 dagen met 3 jongens naar argeles. We staan op camping Front de mer. Ik heb echt nog nooit ZOOO een zin gehad in de vakantie!!:banana:
Zijn er nog meer mensen die in dezelfde periode naar deze camping gan?

Ow en we gaan met x-travel

heey ik ga met 5 meiden zoals ik al eerder hierboven had aangegeven
en wij gaan dus op ook op front de mer en wij gaan van 14 augustus en dan 10 dagen!!!

wij hebben dr zoveeeeeeeel zin in ook word echt toppieee!

Hallo

Ik ga 3 juli met een vriendin naar Argeles :slight_smile: heel veel zin in.
Nog meer mensen die dan gaan?

ik ga ook naar front de mer met Xtravel

ik ga met 7 man (geloof ik) 2 vrienden… 1 kennis en nog wat aanhang…

word denk ik wel erg gezellig…

ik vertrek op 17 juli… via Xtravel…

nog meer mensen die dan vertrekken

stuur gerust een emailtje :smiley:

ik ga de 7e tm de 15e zit op le rousillonnais, hoe lang blijf je…misschien komen we elkaar wel tegen

de groeten Martijn:wave:

eey,

Ik ga met 3 vrienden van 17 t/m 3 aug naar Argles sur mer!!
camping front de mer.

Nog meer mensen, just let me know??

Vakantie wordt panja!!