Ervaringen Afrika gezocht!

Hallo Allemaal,

De zomervakantie komt er weer aan en om ook eens aandacht te besteden aan andere vormen van ‘vakantie’ ben ik bezig met een artikel over vrijwilligerswerk in Afrika. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die in Afrika zijn geweest en hierover willen vertellen. Hoe heb je de tijd daar ervaren, hoe ging de samenwerking met de mensen daar en hoe was de begeleiding vanuit de organisatie? We bekijken verschillende organisaties en praten met zoveel mogelijk mensen. Het artikel wordt geplaatst op de website van de opleiding journalistiek en waarschijnlijk ook in onze krant Element. Als het je leuk lijkt om hieraan mee te werken, dan hoor ik graag van je! Reacties zie ik met belangstelling tegemoet in mijn e-mailbox: [EMAIL=“h.m.jansen@student.rug.nl”]h.m.jansen@student.rug.nl

Met vriendelijke groet,

Hanneke Jansen, studente journalistiek aan de Rijksuniversiteit Groningen

ik wil wel helpen.

sjaak
www.wereldrondreis.eu

www.waarbenjij.nu

Hoi,
Wij zijn sinds september verhuisd naar zuid afrika en hebben hier heel goed aangedaan. De mensenzijn hier heel vriendelijk en hulpvaardig. Wij zijn een b&b begonnen in Wellington en hebben hier de meest vriendelijke buren en vrienden leren kennen. Wat je wel merkt is dat de aparthed hier zeker nog niet verdwenen is en dat zal nog een paar generaties duren. Dat vinden wij wel erg want van belgische afkomst te zijn heb je dat daar zeker niet.
groetjes b&b ons stee

Ik ben bereid mee te werken. Verdere specificaties staan in mijn e-mail die ik zojuist heb verstuurd.