Ik ben op zoek naar mensen die mij meer kunnen vertellen over de mogelijkheid voor het verkrijgen van een financiering in Turkije voor het starten van een Pension. Ik en mijn Turkse vriend zijn van plan een pension te beginnen in Turkije. Helaas hebben we alleen niet de financiële middelen omdat zelf te bekostigen en willen hiervoor een lening afsluiten.
Via Nederland is dit vooralsnog helaas niet mogelijk in mijn situatie. Daarom is mijn vraag : is er iemand die dit ook nodig heeft gehad en hoe hebben jullie dit geregeld? Kan ik als nederlandse in Turkije een financiering krijgen? En wat is daarvoor nodig?
Ik hoop dat er iemand is die mij meer informatie hierover kan geven.
beste conny , nee je kan hier in turkye geen fin. krijgen om iets wat dan ook op te starten ! wel om een huis te kopen , maar je moet minimaal 30 procent zelf cahs betalen . en dan nog meestal via een turks tussen persoon. grt. ladymaria ( dus huis ) komt dan op zijn of haar naam . ik woon zelf in turkye en ben ook een ned.
Dank je wel voor je reactie, inmiddels ben ik al wat meer te weten gekomen over de mogelijkheden om toch iets voor je zelf te kunnen beginnen in Turkije. Het is niet gemakkelijk maar goed dat is overal zo!
Gelukkig ben ik iemand die niet zo gauw opgeeft en daarnaast ook iemand die het zekere voor het onzekere neemt. Dus ben nog steeds bezig met onderzoeken en mijn plannen aan het uitwerken! En dan zullen we verder gaan zien of het ook allemaal haalbaar is! En ook daadwerkelijk uitgevoerd kan gaan worden!
hallo conny , fijn om t te horen ! mocht het jully/ jou , nou gelukt zijn ? dan zou ik het erg fijn vinden om t te horen van je ! met die ervaring van jou/ jully ! kan ik misschien weer andere mensen helpen !B.V.M.D. alvast . mocht je nog ergens mee zitten of vragen hebben ?? stel ze gerust hoor ! het kost niets ! met, vgt. lady-maria . fijne avond nog .