Hallo allemaal,
Ik ga van 19 aug tot 29 aug naar Aruba en daarna tot 3 sept naar Curacao. Ik ga deze reis in mijn eentje doen. Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest en wil graag ervaringen van andere mensen horen.
Ik heb bewust voor Aruba gekozen omdat ik hier in februari ook geweest ben (alleen dan met een groep) en ik de weg nu ken. Curacao ben ik alleen op gevlogen maar wil ik heel graag zien.
Misschien zijn er mensen in dezelfde periode daar?
Groetjes, Jolanda
Hallo Jolanda,
Leuk om deze 2 te combineren, heb zelf ook plannen maar ben er nog niet helemaal uit, moet nog vrij vragen evt. voor deze periode, maar ik zag je mail en dit bracht me wel op een enthousiast idee! Ik heb toevallig op deze 2 eilanden vrienden zitten waar ik ook eens langs zou gaan. En op Aruba verhuurt er eentje hiervan appartementen, dus wie weet.
Groetjes, Tanja
Hallo Tanja!
Gewoon doen! Echt geweldig dat je daar vrienden hebt. Volgens mij zou ik dan iedere vakantie gaan hahah.
Ik ben dus in feb voor het eerst in Aruba geweest en ik vond het zo geweldig.De mensen daar, het weer, de mooie stranden. In Curacao ben ik alleen geweest voor de tussenlanding. Ik heb ook allemaal leuke dingen opgezocht die ik wil gaan doen daar. (dolfijnzwemmen, eilandtoer ed, auto huren en natuurlijk van het weer genieten) In Aruba ga ik naar Riu Palace hotel, heerlijk luxe en in Curacao naar Van der Valk in Willemstad. Leuk als je ook gaat! Ik ben docent dus voor mij staan de vakanties altijd vast!
Laat maar weten als je plannen doorgaan!
Groetjes, Jolanda
Hallo Jolanda,
Leuk te horen! Jouw ideeen matchen zeker met de mijne, dus dat zou helemaal prima zijn. Ik laat je weten of het doorgaat.
Met vrienden daar ja, je hebt gelijk haha dan zou je ieder jaar wel willen.
Ik ben zelf medisch secretaresse en zit niet echt aan vakantieweken vast, maar ik vind het wel een goeie tijd om te gaan.
Groetjes, Tanja
Groetjes, Tanja