Ergernis door continu spam op Curacao forum

Reeds enige maanden wordt ieder topic waar vervoer wordt gezocht op Curacao vervuild door RenataHolland van curacaoscooters.
Zij bediend zich ook van een alias: LisaMarie

Meerdere malen zijn al reclame uitingen van haar verwijderd, doch ook vandaag weer twee topics vervuild met reclame voor curacao scooters.

Kan hier niet wat strenger tegen worden opgetreden, het gezeur van deze Renata komt bij veel mensen de keel uit.
Is het niet mogelijk ergens een aparte kolom te maken voor betaalde reclame, zodat bezoekers zelf kunnen bepalen of ze de reclame willen lezen of niet ?

Beste Papaya,

Het is begrijpelijk dat het enorm irritant kan zijn, maar op dit moment is er (nog?) geen forumbeheerder voor Curaçao, dus wordt er minder intensief gecontroleerd op dergelijke berichten. Telkens zul je dus moeten wachten tot een administrator langskomt ter controle en daar zijn er niet veel van.

Bij ieder bericht staat er onder de nickname een plaatje van een gele bel, hiermee kun je spam melden aan de administrators, ze worden dan ook direct per email op de hoogte gesteld hiervan.

Mocht je interesse hebben, dan kun je vrij makkelijk zelf beheerder worden van het forum. Daarmee doe je de andere bezoekers ook een groot plezier. Uit ervaring kan ik zeggen dat het niet gek veel tijd hoeft te kosten, net zoveel je wilt.

Hopelijk hiermee voldoende geïnformeerd.

Jurjen

Ik heb inderdaad al reeds enkele malen berichten verwijderd die hierover gingen. Ik zal haar nogmaals aanspreken op haar reclame en de desbetreffende berichten wederom verwijderen.

Groetjes,
Imke