Er tussen uit 2 a 3 maanden in 2011

Hoi mensen,

Ik ben Esther (20jaar). Ik hoop in september mijn diploma te ontvangen voor de opleiding mbo verpleegkunde. Ik wil in 2011 graag 2 á 3 maanden weg uit nederland, en het buitenland gaan verkennen. Het liefst zou ik richting Afrika gaan, om daar te gaan werken of vrijwilligerswerk te gaan doen. Wat mij enigzins nog tegenhoudt is dat ik liever met een reisgenoot zou gaan. Dus heb je interesse of ben je ook van plan om zoiets te gaan doen laat het me weten!!

Groetjes Esther

Hallo Esther,

Ik ben zelf 23 jaar kom uit Rijssen en ga zelf volgend jaar ook naar Afrika.

Ik ben van plan om in maart en april naar Mozambique te gaan om daar 6 á 7 weken vrijwilligers werk te doen. Tevens wil ik daarna nog 2 weken rondreizen (Krüger Park) door Afrika.

Misschien is het leuk om met elkaar contact te houden, en wie weet gaan we Afrika ontdekken :wereld:

Groeten

Maarten Janssen
[EMAIL=“wm_janssen@hotmail.com”]wm_janssen@hotmail.com

Hallo Esther,
Wat een leuke plannen! Ik ben een verpleegkundige van 22 en woon in Belgie. Ik werk nu bijna 2 jaar (niet als vpk,wel als opvoedster) maar ik heb zin in iets anders. Ik ben dus de laatste maanden op zoek naar goedkoop vrijwilligerswerk, liefst in Afrika. Liefst ook met 2 of meer!
Groetjes

Hoi Ilse,

Bedankt voor je reactie! Wat leuk dat je ook verpleegkundige bent, wil je als vrijwilligerswerk ook iets in de zorg gaan doen of heb je daar geen voorkeuren voor?
Heb je verder al enig idee wanneer je wilt gaan en voor hoelang?

Groetjes Esther

Hoi esther,

Mijn naam is ilse en ik ben 19. Ik ben in mei afgestudeerd als doktersassistente, en wil volgende jaar (rond februari) naar afrika gaan. Ik wil daar graag vrijwilligerswerk gaan doen, met dieren en in het ziekenhuis. Ik wil ook heel graag afrika een beetje verkennen dus bijvoorbeeld een mooie safari erbij gaan doen of iets dergelijks.

Misschien lijkt het je leuk, ik heb ook nog geen reisgenootje.
Als het je wat lijkt hoor ik heel erg graag van je, want je plannen spreken me erg aan!!

Groetjes Ilse

Hallo Esther en de rest,

Ik ben Vera en ik vertrek in Januari voor 4 maanden naar Tanzania om daar rond te reizen en vrijwilligerswerk in een ziekenhuis en weeshuis te doen. Ik ben begonnen met de studie biomedsiche wetenschappen in A’dam (uitgeloot voor geneeskunde), maar aangezien dat niet beviel heb ik besloten te stoppen en een tussenjaar te nemen.

Ik weet niet waar je naartoe gaat in Afrika, maar als Tanzania je leuk lijkt en je besluit daar heen te gaan, kunnen we eventueel wat contact houden.

Mijn email is: vera_paq@hotmail.com

Groetjes Vera