Zoals je al kan zien in de foto’s hierboven zijn mijn 3 favoerite plaatsen
1/De Eiffeltoren van Parijs één van de mooiste bezienswaardigheden in Europa.
2/ Stonhenge, één van de meest indrukwekkende bezienswaardigheden die je kan bewonderen in Zuid Engeland.
3/Nu om mijn landenforum ff te promoten vind ik het Centraal station in Antwerpen één van de mooiste stations in Europa. (een staaltje architectuur om U tegen te zeggen)
Wil je een virtuele rondleiding door het station,dat kan even deze link aanklikken stationsroman.be - This website is for sale! - stationsroman Resources and Information.
A. Egypte met zijn indrukwekkende oudheden
B. Brugge prachtige stad met veel bezienswaardigheden
C. Den Bosch, stad waar ik veel vertoef om zijn gezellige oude centrum
@Frank, Egypte ligt niet in Europa, dat ligt in Noord-Afrika.
Mijn top 3 van Europa:
Inverewe Garden, Ullapool, Schotland: behoort tot het National Trust of Scotland, één van de mooiste en puurste tuinen die ik er heb bezocht. Ligt ook heel noordelijk, je kan de Schotse eilanden (i.i.g Lewis) vanuit de tuin zien.
Cristo Rei, Lissabon, Portugal: de tocht er naar toe is al geweldig als je over de prachtige Ponte 25 April komt aanrijden. Het is een geweldig beeld waar je tot op zekere hoogte mag komen, op 4/5de is nl. een bezoekersplateau, volgens mij sta je dan op 90 meter.
Forum Romanum, Rome, Italië: een leuk sfeertje, vooral bij goed weer, tijdens het bekijken van alle oudheden. Je voelt je zelf ook al in de oudheid.
Mijn top 3:
1 Amsterdam-de Jordaan,mijn geboorte stad en waar ik ben opgegroeid.
2 Sacrada Familia Barcelona,geen uitleg nodig.
3 Oberammergau,berg de “Koffel”. Plaatsje ligt in Zuid Duitsland,Beieren.Deze kleine berg omhoog geklommen met een kruis bovenop en een prachtig uitzicht.